Молитва тита чудотворца

Все о религии и вере - "молитва тита чудотворца" с подробным описанием и фотографиями.

Молитва тита чудотворца

Войти с помощью:

Как душа, преданная бездействию и беспечности, легко овладевается страстями, так и душа, непрестанно занятая подвигами благочестия, не имеет даже и досуга подумать когда-нибудь о них, потому что заботливость о подвигах отвлекает ее от всех страстей.

Святитель Иоанн Златоуст

Представь Господу немощь своего естества, сознавая во всем свое безсилие, и неощутительным образом получишь дарование целомудрия

Покаяние это — древо жизни, потому что воскрешает многих умерших грехами

Тропарь преподобному Титу чудотворцу, глас 8

В тебе, отче, известно спасеся еже по образу: приим бо крест, последовал еси Христу, и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души, вещи безсмертней. Темже и со ангелы срадуется, преподобне Тите, дух твой.

Кондак преподобному Титу чудотворцу, глас 4

Жития молву оставил еси, и тихо все житие твое пожив, мудре, к Богу прешел еси, чудоносче отче наш, Тите преподобне.

Тел.: +7 495 668 11 90. ООО «Рублев» © 2014-2017 «Рублев»

Авторизуйтесь

Для выполнения действия вы должны быть авторизованы.

Молитва тита чудотворца

Реставраторы затрудняются определить историческое расположение канавки, поскольку в советские годы она была почти полностью засыпана, а внутренняя территория канавки застроена различными сооружениями.

В IV веке христиане, жившие в Персии, претерпели тяжкое гонение от персидского царя Сапора. Он жестоко угнетал христиан, налагал на них тяжкие подати, грабил церкви.

В Иерусалиме тысячи православных верующих стали свидетелями главного события в канун Пасхи – схождение Благодатного Огня в Храме Гроба Господня.

Преподобный Марк подвизался в Ливийской пустыне на горе Фраческой. Вот как он сам рассказывал о своей жизни старцу Серапиону, которого Бог прислал к нему в последний день его жизни: “95 лет живу я в этой пустыне и не видел ни человека, ни зверя, ни птицы.

В житии преподобного Иосифа повествуется о том, что он на острове Крит был брошен в темницу. Вместе с ним там находилось множество православных, также заключенных за почитание икон. Многие находились в тяжком унынии, некоторые даже готовы были склониться на сторону еретиков.

14 апреля с опережением графика на две недели закончены штукатурные работы, и храм сдан под роспись. Об этом корреспонденту “НТА Приволжье” сообщила пресс-секретарь министра строительства и ЖКХ Нижегородской области Ольга Зилинская. Напомним, что реставрация храма в городе Саров Нижегородской области производится в преддверии 100-летия канонизации Серафима Саровского.

Одновременно с восстановлением Святой канавки руками послушниц производится вынос инженерных коммуникаций. Восстановление Святой канавки признано первоочередным мероприятием в Дивеево в рамках подготовки к 100-летию канонизации Серафима Саровского. Кроме того, восстановлена пешеходная дорожка для паломников на внешней стороне Святой канавки. На восстановление Святой канавки потребуется более 2 млн. рублей.

Преподобный Тит был иноком Студийского монастыря. Всю жизнь он провел в трудах и молитвах, отличался кротостью, любовью к ближним и милосердием. За крепкую веру и благочестие преподобный стяжал у Господа дар чудотворений. И в день памяти преподобного Тита-чудотворца полезно будет обратить внимание на те чудеса, которые совершаются в Церкви Христовой.

Преподобная Мария родилась в Египте. На 12-м году жизни она бежала из родительского дома в г. Александрию, где предалась безудержному прелюбодеянию и заслужила крайней распущенностью своей жизни позорную известность. Так продолжалось 17 лет, и, казалось, что всякая надежда на спасение грешницы потеряна. Но Господь не отвратил от нее Своего милосердия.

Преподобный Варсонофий, в миру Павел Иванович Плиханков, родился в 1845 году в Самаре. Семья его была состоятельной и благочестивой. Отец занимался торговлей. Мать рано отошла ко Господу, и отец женился во второй раз. Брак этот был промыслительным, так как мачеха оказалась женщиной богобоязненной, доброй и любящей. Каждый день она брала маленького Павла с собой в храм. Впоследствии старец часто с любовью и благодарностью вспоминал отца и мачеху, прививших ему любовь к Церкви и богослужению.

НОВОСИБИРСК. 11 апреля в собор св. Александра Невского г.Новосибирска привезли мироточащую ксерокопию иконы святого Царя-страстотерпца Николая, которая ранее пребывала в московском храме свт. Николая в Пыжах.

Некоммерческий православный интернет-проект «Епархия», осуществляющий свою деятельность по благословению архиепископа Казанского и Татарстанского Анастасия, оказывает содействие в освоении интернета Русской Православной Церковью.

Как передает «Благовест-инфо» со ссылкой на пресс-центр «АвтоВАЗа», молитвенная комната во имя преподобного Серафима Саровского открылась в механосборочном цехе завода «АвтоВАЗ».

Преподобный Иоанн Лествичник, достигнув 16-летия, удалился на гору Синай, где после 4-х лет послушаний принял постриг. Духовным наставником у него был старец Мартирий, под его руководством преподобный Иоанн подвизался 19 лет.

Как сообщает ИТАР-ТАСС, 9 апреля заложен православный храм на территории гарнизона военно-космических сил близ Тамбова.

15 апреля Православный Церковный праздник.

Сегодня православные, церковные праздники: Преподобный Тит Чудотворец. Мученики Амфиан и Едесий. Мученик Поликарп.

Сегодня 15 апреля (2 апреля по старому стилю) праздники:

* Преподобного Тита чудотворца (IX).

Мучеников Амфиана и Едесия (306); Поликарпа (ок. 305-313); Анастасия. Преподобных Георгия Мацкверели, Грузинского (IX-X); Евфимия (XI). Святителя Саввы, архиепископа Сурожского (XII). Преподобного Григория Никомидийского (1240). Иконы Божией Матери, именуемой “Ключ разумения”.

Православные Святые угодники.

Преподобный Тит Чудотворец

Преподобный Тит Чудотворец был пресвитером. В ранних летах оставил мир и поступил в монастырь. Добродетельной жизнью приобрел дар чудотворения, отчего и назван чудотворцем.

Блаженный отец наш Тит, с юных лет возлюбивший Христа и возненавидевший мир, подвизался в киновии. Приняв на себя образ иноческий, он с великим терпением проходил здесь скорбный и тернистой путь жития иноческого. За свою великую добродетель смирение и послушание, в которой преподобный Тит превосходил всех братий той киновии, он был возведен в сан пресвитера, — пастыря словесных овец.

Преподобный Тит был преисполнен великой любви к своим ближним. Сохраняя себя чистым и душевно, и телесно с самого юного возраста, святой Тит являлся как бы Ангелом Божиим на земле. За свою добродетельную жизнь преподобный Тит был удостоен от Бога дара чудотворения. Сияя добродетелями иноческого жития, святой Тит был в тоже время непоколебимым столпом православия, так как ревностно защищал святую Церковь от нападков на нее еретиков-иконоборцев. Пожив достаточно и указав своим последователям достойный подражания образец жития постнического, преподобный Тит с миром отошел ко Господу.

Мученики Амфиан и Едесий

Мученики Амфиан и Едесий были родные братья, дети богатых язычников. Жили в начале IV в. Они ушли тайно от закосневших в язычестве родителей в палестинскую Кесарию, к христианскому учителю Памфилу и крестились от него. Когда император Максимин открыл гонение на христиан, то Амфиан вошел в языческий храм и удержал руку правителя города, Урвана, приносившего жертву. Его подвергли страшным мукам и бросили в море с камнем на шее. Море тотчас взволновалось; волны вынесли тело мученика на берег, и христиане похоронили его. Едесий после мученической кончины брата был сослан в рудники, где его жестоко мучили за веру и тоже утопили в море.

Мученик Поликарп пострадал за обличение правителя г. Александрии в пролитии крови ни в чем не повинных христиан, за что и был предан многоразличным мукам. Сначала подвергли его разным истязаниям, а затем усекли мечом. Это было при императоре Максимине.

Канон святому преподобному Титу

Припев: Преподо́бне о́тче Ти́те, моли́ Бо́га о на́с.

Для корректного отображения содержимого страницы необходимо включить JavaScript или воспользоваться браузером с поддержкой JavaScript.

Память: 15 апреля (02 апреля ст. ст.)

Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу, и еги́петскаго зла́ избежа́в, изра́ильтянин вопия́ше: Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Всего́ мя́, страстьми́ плотски́ми лю́те угле́бша и истле́вша сластьми́, сокро́вище сы́й безстра́стия, Ти́те, моли́твами твои́ми спаси́.

Боже́ственное Ду́ха избра́ние, Бо́гу прине́слся еси́ от пеле́н ма́терних и Неискусому́жныя Богоро́дицы таи́нник и служи́тель бы́л еси́.

Я́ко воздержа́ния сла́дость сса́в, отри́нул еси́ го́ресть страсте́й, отону́дуже па́че ме́да и со́та, о́тче, наслажда́еши ду́ши на́ша.

Но́ваго я́ко Па́влова тя́ ученика́, Ти́те, восхваля́ем: о́наго бо ревни́тель подвиго́в показа́лся еси́, богоблаже́нне, и с ни́м венцы́ восприя́л еси́.

Богоро́дичен: Сло́во Безма́терне из Отца́, безо́тчее сие́ в после́дняя богому́жно родила́ еси́, еди́на Богома́ти, я́ко превы́шши всея́ тва́ри.

Ирмо́с: Ты́ еси́ утвержде́ние притека́ющих к Тебе́, Го́споди, Ты́ еси́ Све́т омраче́нных, и пое́т Тя́ ду́х мо́й.

Ми́ро освяще́ния от по́стнических, преподо́бне, арома́т, весьма́ сложи́лся еси́ в воню́ благоуха́ния Бо́гу.

Ору́жие — воздержа́ние и щи́т — моли́тву, преподо́бне, име́я при́сно, нача́ла тмы́, обличи́в, посрами́л еси́.

В зако́нех поще́ния поуча́яся, стра́сти погрузи́л еси́, я́коже други́я фараони́ты, пото́ком сле́з твои́х.

Богоро́дичен: Ми́лостива бы́ти мне́ молю́ при́сно, Влады́чице, Твои́ми моли́твами из Тебе́ Рожде́ннаго, в де́нь Су́дный.

Седа́лен, гла́с 1.

Пости́вся на земли́, я́ко безпло́тен, Ти́те, умори́л еси́ врага́ и низложи́л еси́ вку́пе собо́р ересе́й правосла́вными твои́ми уче́нии. Те́мже, дне́сь всесвяту́ю твою́ па́мять пра́зднующе, ра́достно воспева́ем тебе́ Возвели́чившаго.

Богоро́дичен: Упова́ние христиа́н, Пресвята́я Де́во, Его́же родила́ еси́, Бо́га, па́че ума́ же и сло́ва, непреста́нно моли́ с вы́шними си́лами пода́ти оставле́ние грехо́в на́ших все́х и исправле́ние жития́ ве́рою и любо́вию при́сно Тя́ сла́вящим.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница, А́гнца и Па́стыря, пове́шена на дре́ве, ме́ртва зря́щи, пла́чущи, веща́ше, ма́терски восклица́ющи: ка́ко претерплю́ Твое́, е́же па́че сло́ва, Сы́не Мо́й, сни́тие и во́льныя стра́сти, Бо́же Преблаги́й?

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Гное́ние, блаже́нне, грехо́вное все́ оплева́л еси́ и стрело́ю воздержа́ния де́монския полки́ уязви́л еси́.

Чистоты́ жела́нием ду́шу уязви́в, те́пле после́довал еси́ Христу́ и вше́л еси́ в черто́г сла́вы, всеблаже́нне.

Я́ко цветни́к благоуха́ннейший и доброде́телей ра́й одушевле́н, воздержа́нием процве́л еси́, и́мже вся́ пита́еши, честву́ющия тя́.

Законополо́жника воздержа́ния и неле́стный о́браз кро́тости, я́ко Моисе́я тя́ и Дави́да, вои́стинну стяжа́вше вси́, о́тче, ублажа́ем.

Богоро́дичен: Херуви́м превы́шшу Тя́ и серафи́м, пое́м, Всенепоро́чная, Его́же бо трепе́щут вся́ческая, пло́тию Влады́ку носи́ла еси́ на объя́тиих Твои́х.

Ирмо́с: Вску́ю мя́ отри́нул еси́ от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый, и покры́ла мя́ е́сть чужда́я тма́ окая́ннаго? Но обрати́ мя́, и к све́ту за́поведей Твои́х пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.

Угаси́в вся́ стра́сти росо́ю подвиго́в твои́х, Ти́те блаже́нне, бога́тно вже́г огне́м любве́ и ве́ры воздержа́ния свети́льник, и просвеще́ние безстра́стия, и дне́ сы́н бы́л еси́.

Ве́ры гро́зд боже́ственным возде́ланием, о́тче, воспита́л еси́, и в точи́ла вложи́л еси́, и изгне́л еси́ боле́зньми воздержа́ния и, ча́шу испо́лнив духо́вную поще́ния, весели́ши сердца́ ста́да твоего́.

Претерпе́в до́блественне прило́ги и ра́ны неви́димых вра́г, показа́лся еси́ сто́лп терпе́ния, утвержда́я ста́до твое́ па́лицею боже́ственною на па́житех воздержа́ния и на воде́ воспита́я, блаже́нне.

Богоро́дичен: Я́ко приста́нище Тя́ вси́, сте́ну, и утвержде́ние, и предста́тельницу на́м, и к Ца́рствию непосты́дный вхо́д иму́ще, наде́жди на́шея не отпа́сти, мо́лимся, ма́терними Твои́ми мольба́ми, Всенепоро́чная.

Ирмо́с: Очи́сти мя́, Спа́се, мно́га бо беззако́ния моя́, и из глубины́ зо́л возведи́, молю́ся, к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя́, Бо́же спасе́ния моего́.

Разруши́в страсте́й мглу́ и мра́чную тму́, де́нь восто́ка и све́т во стезя́х твои́х возсия́л еси́, преподо́бне, от мно́гих по́двиг и бе́д, су́щих по ве́ре.

Весьма́ изступи́л еси́ к Бо́гу жела́нием воздержа́ния, ми́р оста́вив, и миродержа́теля восхи́тил еси́, богоприя́тне, преми́рнаго Ца́рства наслажде́ние.

Собра́л еси́ в души́ боже́ственное бога́тство Ду́ха: непоро́чную моли́тву, чистоты́ целому́дрие, бде́ние спротяже́нное, воздержа́ния боле́зни, и́миже до́м позна́лся еси́ Бо́га.

Ве́щи до́льния, му́дре, прете́кл еси́ ху́дость, невеще́ственною же моли́твою у́м впери́л еси́ и вы́шняго прия́тия насле́дник яви́лся еси́ жития́ соверше́нством.

Богоро́дичен: Зачала́ еси́ вои́стинну Боже́ственное Сло́во во утро́бе Твое́й и Сие́ преесте́ственно, Всенепоро́чная, родила́ еси́, Его́же моли́твами уми́лостиви от бе́д вся́ изба́вити рабы́ Твоя́.

Конда́к, гла́с 4.

Жития́ молву́ оста́вил еси́ и ти́хо, все́ житие́ твое́ пожи́в, му́дре, к Бо́гу преше́л еси́, чудоно́сне о́тче на́ш, Ти́те преподо́бне.

Ирмо́с: От Иуде́и доше́дше, о́троцы, в Вавило́не иногда́, ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Не оскверни́вся грехми́, река́ воздержа́ния, о́тче, показа́лся еси́ на́м, стра́сти потопля́я и скве́рну очища́я вопию́щих ве́рно: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Ны́не с невеще́ственными ли́ки бесе́дуя, богоблаже́нне, и све́тлости вы́шняго гоще́ния непреста́нно наслажда́яся, уще́дри пою́щия: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Во испове́дании ве́ры, о́тче, пре́был еси́ невра́щен, Христа́ бо вообража́я пло́тию и напису́я, покланя́ешися и зове́ши: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Иису́са Влады́ки на телеси́, о́тче, нося́ я́звы, и мене́, уя́звеннаго стрело́ю велиа́ра, уврачу́й, зову́ща: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Богоро́дичен: Па́че естества́ и сло́ва Влады́ку все́х чревоноси́ла еси́ и пита́еши от сосе́ц Твои́х, все́м благовре́менную уготовля́юща трапе́зу, Его́же приле́жно, Чи́стая, о на́с моли́.

Ирмо́с: Царя́ Небе́снаго, Его́же пою́т во́и а́нгельстии, хвали́те и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Сто́лп тя́ вдохнове́н я́ко вои́стинну, и о́браз воздержа́ния, о́тче, стяжа́вше, вси́ твою́ па́мять честву́ем по до́лгу.

Ли́к ра́дуется мона́шествующих, и лику́ет преподо́бных собо́р и пра́ведных: вене́ц бо досто́йно с си́ми прия́л еси́.

Укра́шен доброде́тельми, в черто́зе неизрече́нныя сла́вы восклони́лся еси́, пе́снь воспева́я Христу́ во ве́ки вся́.

Оде́ждею свяще́нною оде́явся и соверша́я же́ртвы безкро́вныя, же́ртва прине́слся еси́ Бо́гу во ве́ки.

Богоро́дичен: Во утро́бе Твое́й су́щаго пре́жде Тебе́ заче́нши, Богома́ти Чи́стая Де́во, родила́ еси́ несказа́нно Бо́га и Царя́.

Ирмо́с: Чи́стую сла́вно почти́м, лю́дие, Богоро́дицу, о́гнь Божества́ прии́мшую во чре́ве неопа́льно, пе́сньми велича́ем.

Вра́чь неду́гующих во страсте́х от Бо́га показа́лся еси́, потреби́тель же, блаже́нне, и отгони́тель лука́вых де́монов, те́мже тя́ блажи́м.

Зе́млю я́ко тле́ния жили́ще оста́вил еси́, о́тче, и в зе́млю всели́лся еси́ кро́тких, и с ни́ми ра́дуешися, боже́ственныя наслажда́яся сла́дости.

Уста́в непоро́чен ве́ры и воздержа́ния о́браз иму́ще по́двиги твоя́, непреста́нно Зижди́теля в пе́снех велича́ем.

Дне́сь де́нь пра́здничный, созыва́ет бо Ти́т мона́шествующих стада́ на ликова́ние духо́вное и чрежде́ние и пи́щу нетле́нныя жи́зни.

Богоро́дичен: В Тя́ всели́выйся, Всенепоро́чная, роди́ся, И́же пе́рвее родонача́льным злонра́вно запе́нша, человекоуби́йцу низложи́в, и вся́ ны́ спасе́.

І҆рмо́съ: Во́дꙋ проше́дъ ꙗ҆́кѡ сꙋ́шꙋ, и҆ є҆гѵ́петскагѡ ѕла̀ и҆збѣжа́въ, і҆и҃льтѧнинъ вопїѧ́ше: и҆зба́вителю и҆ бг҃ꙋ на́шемꙋ пои́мъ.

Всего́ мѧ̀ страстьмѝ плотски́ми лю́тѣ ᲂу҆глѣ́бша, и҆ и҆стлѣ́вша сластьмѝ, сокро́вище сы́й безстра́стїѧ, ті́те, моли́твами твои́ми спасѝ.

Бжⷭ҇твенное дх҃а и҆збра́нїе бг҃ꙋ прине́слсѧ є҆сѝ ѿ пеле́нъ ма́тернихъ, и҆ неискꙋсомꙋ́жныѧ бцⷣы таи́нникъ и҆ слꙋжи́тель бы́лъ є҆сѝ.

Ꙗ҆́кѡ воздержа́нїѧ сла́дость сса́въ, ѿри́нꙋлъ є҆сѝ го́ресть страсте́й: ѿѻнꙋ́дꙋже па́че ме́да и҆ со́та, ѻ҆́ч҃е, наслажда́еши дꙋ́шы на́шѧ.

Но́ваго ꙗ҆́кѡ па́ѵлова тѧ̀ ᲂу҆ченика̀, ті́те, восхвалѧ́емъ: ѻ҆́нагѡ бо ревни́тель подвигѡ́въ показа́лсѧ є҆сѝ, бг҃облаже́нне, и҆ съ ни́мъ вѣнцы̀ воспрїѧ́лъ є҆сѝ.

Бг҃оро́диченъ: Сло́во безма́терне и҆зъ ѻ҆ц҃а̀, без̾ѻ́тчее сїѐ въ послѣ̑днѧѧ бг҃омꙋ́жнѡ родила̀ є҆сѝ, є҆ди́на бг҃ома́ти, ꙗ҆́кѡ превы́шши всеѧ̀ тва́ри.

І҆рмо́съ: Ты̀ є҆сѝ ᲂу҆твержде́нїе притека́ющихъ къ тебѣ̀, гдⷭ҇и, ты̀ є҆сѝ свѣ́тъ ѡ҆мраче́нныхъ, и҆ пое́тъ тѧ̀ дꙋ́хъ мо́й.

Мѵ́ро ѡ҆свѧще́нїѧ ѿ по́стническихъ, прпⷣбне, а҆рѡма̑тъ весьма̀ сложи́лсѧ є҆сѝ, въ воню̀ бл҃гоꙋха́нїѧ бг҃ꙋ.

Ѻ҆рꙋ́жїе воздержа́нїе и҆ щи́тъ моли́твꙋ, прпⷣбне, и҆мѣ́ѧ при́снѡ, нача̑ла тмы̀ ѡ҆бличи́въ, посрами́лъ є҆сѝ.

Въ зако́нѣхъ поще́нїѧ поꙋча́ѧсѧ, стра̑сти погрꙋзи́лъ є҆сѝ, ꙗ҆́коже дрꙋгі̑ѧ фараѡни̑ты, пото́комъ сле́зъ твои́хъ.

Бг҃оро́диченъ: Ми́лостива бы́ти мнѣ̀, молю̀ при́снѡ, влⷣчце, твои́ми моли́твами, и҆зъ тебє̀ рожде́ннаго въ де́нь сꙋ́дный.

Сѣда́ленъ, гла́съ а҃.

Пости́всѧ на землѝ, ꙗ҆́кѡ безпло́тенъ, ті́те, ᲂу҆мори́лъ є҆сѝ врага̀ и҆ низложи́лъ є҆сѝ вкꙋ́пѣ собо́ръ є҆ресе́й правосла́вными твои́ми ᲂу҆чє́нїи. тѣ́мже дне́сь всесвѧтꙋ́ю твою̀ па́мѧть пра́зднꙋюще, ра́достнѡ воспѣва́емъ тебѐ возвели́чившаго.

Сла́ва, и҆ ны́нѣ, бг҃оро́диченъ: Оу҆пова́нїе хрⷭ҇тїа́нъ, прест҃а́ѧ дв҃о, є҆го́же родила̀ є҆сѝ бг҃а, па́че ᲂу҆ма́ же и҆ сло́ва, непреста́ннѡ молѝ съ вы́шними си́лами, пода́ти ѡ҆ставле́нїе грѣхѡ́въ на́шихъ всѣ́хъ, и҆ и҆справле́нїе житїѧ̀ вѣ́рою и҆ любо́вїю при́снѡ тѧ̀ сла́вѧщымъ.

Крⷭ҇тобг҃оро́диченъ: Нескве́рнаѧ а҆́гница, а҆́гнца и҆ па́стырѧ повѣ́шена на дре́вѣ ме́ртва зрѧ́щи, пла́чꙋщи вѣща́ше, мт҃рски восклица́ющи: ка́кѡ претерплю̀ твоѐ, є҆́же па́че сло́ва, сн҃е мо́й, сни́тїе, и҆ вѡ́льныѧ стрⷭ҇ти, бж҃е пребл҃гі́й;

І҆рмо́съ: Оу҆слы́шахъ, гдⷭ҇и, смотре́нїѧ твоегѡ̀ та́инство, разꙋмѣ́хъ дѣла̀ твоѧ̑, и҆ просла́вихъ твоѐ бжⷭ҇тво̀.

Гное́нїе, бл҃же́нне, грѣхо́вное всѐ ѡ҆плева́лъ є҆сѝ и҆ стрѣло́ю воздержа́нїѧ дє́мѡнскїѧ полкѝ ᲂу҆ѧзви́лъ є҆сѝ.

Чистоты̀ жела́нїемъ дꙋ́шꙋ ᲂу҆ѧзви́въ, те́плѣ послѣ́довалъ є҆сѝ хрⷭ҇тꙋ̀ и҆ вше́лъ є҆сѝ въ черто́гъ сла́вы, всебл҃же́нне.

Ꙗ҆́кѡ цвѣтни́къ бл҃гоꙋха́ннѣйшїй и҆ добродѣ́телей ра́й ѡ҆дꙋшевле́нъ, воздержа́нїемъ процвѣ́лъ є҆сѝ, и҆́мже всѧ̑ пита́еши чествꙋ́ющыѧ тѧ̀.

Законополо́жника воздержа́нїѧ и҆ неле́стный ѻ҆́бразъ кро́тости, ꙗ҆́кѡ мѡѷсе́а тѧ̀ и҆ дв҃да вои́стиннꙋ стѧжа́вше всѝ, ѻ҆́ч҃е, ᲂу҆блажа́емъ.

Бг҃оро́диченъ: Херꙋві̑мъ превы́шшꙋ тѧ̀ и҆ серафі̑мъ, пое́мъ, всенепоро́чнаѧ: є҆гѡ́же бо трепе́щꙋтъ всѧ́чєскаѧ, пло́тїю влⷣкꙋ носи́ла є҆сѝ на ѡ҆б̾ѧ́тїихъ твои́хъ.

І҆рмо́съ: Вскꙋ́ю мѧ̀ ѿри́нꙋлъ є҆сѝ ѿ лица̀ твоегѡ̀, свѣ́те незаходи́мый, и҆ покры́ла мѧ̀ є҆́сть чꙋжда́ѧ тма̀ ѻ҆каѧ́ннаго; но ѡ҆брати́ мѧ, и҆ къ свѣ́тꙋ за́повѣдей твои́хъ пꙋти̑ моѧ̑ напра́ви, молю́сѧ.

Оу҆гаси́въ всѧ̑ стра̑сти росо́ю по́двигѡвъ твои́хъ, ті́те бл҃же́нне, бога́тнѡ вже́гъ ѻ҆гне́мъ любвѐ и҆ вѣ́ры воздержа́нїѧ свѣти́льникъ, и҆ просвѣще́нїе безстра́стїѧ, и҆ днѐ сы́нъ бы́лъ є҆сѝ.

Вѣ́ры гро́здъ, бжⷭ҇твеннымъ воздѣ́ланїемъ, ѻ҆́ч҃е, воспита́лъ є҆сѝ, и҆ въ точи̑ла вложи́лъ є҆сѝ, и҆ и҆згне́лъ є҆сѝ болѣ́зньми воздержа́нїѧ, и҆ ча́шꙋ и҆спо́лнивъ дꙋхо́внꙋю поще́нїѧ, весели́ши сердца̀ ста́да твоегѡ̀.

Претерпѣ́въ до́блественнѣ прило́ги и҆ ра̑ны неви́димыхъ вра̑гъ, показа́лсѧ є҆сѝ сто́лпъ терпѣ́нїѧ, ᲂу҆твержда́ѧ ста́до твоѐ па́лицею бжⷭ҇твенною на па́житѣхъ воздержа́нїѧ, и҆ на водѣ̀ воспита́ѧ, бл҃же́нне.

Бг҃оро́диченъ: Ꙗ҆́кѡ приста́нище тѧ̀ всѝ, стѣ́нꙋ и҆ ᲂу҆твержде́нїе, и҆ предста́тельницꙋ на́мъ, и҆ къ црⷭ҇твїю непосты́дный вхо́дъ и҆мꙋ́ще, наде́жди на́шеѧ не ѿпа́сти, мо́лимсѧ, мт҃рними твои́ми мольба́ми, всенепоро́чнаѧ.

І҆рмо́съ: Ѡ҆чи́сти мѧ̀, сп҃се, мнѡ́га бо беззакѡ́нїѧ моѧ̑, и҆ и҆зъ глꙋбины̀ ѕѡ́лъ возведѝ, молю́сѧ: къ тебѣ́ бо возопи́хъ, и҆ ᲂу҆слы́ши мѧ̀, бж҃е спасе́нїѧ моегѡ̀.

Разрꙋши́въ страсте́й мглꙋ̀ и҆ мра́чнꙋю тмꙋ̀, де́нь восто́ка и҆ свѣ́тъ во стезѧ́хъ твои́хъ, возсїѧ́лъ є҆сѝ, прпⷣбне, ѿ мно́гихъ пѡ́двигъ и҆ бѣ́дъ сꙋ́щихъ по вѣ́рѣ.

Весьма̀ и҆зстꙋпи́лъ є҆сѝ къ бг҃ꙋ жела́нїемъ воздержа́нїѧ, мі́ръ ѡ҆ста́вивъ и҆ мїродержа́телѧ восхи́тилъ є҆сѝ, бг҃опрїѧ́тне, премі́рнагѡ црⷭ҇тва наслажде́нїе.

Собра́лъ є҆сѝ въ дꙋшѝ бжⷭ҇твенное бога́тство дх҃а, непоро́чнꙋю моли́твꙋ, чистоты̀ цѣломꙋ́дрїе, бдѣ́нїе спротѧже́нное, воздержа́нїѧ болѣ̑зни, и҆́миже до́мъ позна́лсѧ є҆сѝ бг҃а.

Ве́щи до́льнїѧ, мꙋ́дре, прете́клъ є҆сѝ хꙋ́дость, невеще́ственною же моли́твою ᲂу҆́мъ впери́лъ є҆сѝ, и҆ вы́шнѧгѡ прїѧ́тїѧ наслѣ́дникъ ꙗ҆ви́лсѧ є҆сѝ житїѧ̀ соверше́нствомъ.

Бг҃оро́диченъ: Зачала̀ є҆сѝ вои́стиннꙋ бжⷭ҇твенное сло́во во ᲂу҆тро́бѣ твое́й, и҆ сїѐ преесте́ственнѡ, всенепоро́чнаѧ, родила̀ є҆сѝ: є҆го́же моли́твами ᲂу҆ми́лостиви, ѿ бѣ́дъ всѧ̑ и҆зба́вити рабы̑ твоѧ̑.

Конда́къ, гла́съ д҃.

Житїѧ̀ молвꙋ̀ ѡ҆ста́вилъ є҆сѝ, и҆ ти́хѡ всѐ житїѐ твоѐ пожи́въ, мꙋ́дре, къ бг҃ꙋ преше́лъ є҆сѝ, чꙋдоно́сне ѻ҆́ч҃е на́шъ ті́те прпⷣбне.

І҆рмо́съ: Ѿ і҆ꙋде́и доше́дше, ѻ҆́троцы въ вавѷлѡ́нѣ и҆ногда̀ вѣ́рою трⷪ҇ческою пла́мень пе́щный попра́ша пою́ще: ѻ҆тцє́въ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Не ѡ҆скверни́всѧ грѣхмѝ, рѣка̀ воздержа́нїѧ, ѻ҆́ч҃е, показа́лсѧ є҆сѝ на́мъ, стра̑сти потоплѧ́ѧ и҆ скве́рнꙋ ѡ҆чища́ѧ вопїю́щихъ вѣ́рнѡ: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Ны́нѣ съ невеще́ственными ли́ки бесѣ́дꙋѧ, бг҃облаже́нне, и҆ свѣ́тлости вы́шнѧгѡ гоще́нїѧ непреста́ннѡ наслажда́ѧсѧ, ᲂу҆ще́дри пою́щыѧ: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Во и҆сповѣ́данїи вѣ́ры, ѻ҆́ч҃е, пре́былъ є҆сѝ невра́щенъ, хрⷭ҇та́ бо воѡбража́ѧ пло́тїю, и҆ написꙋ́ѧ покланѧ́ешисѧ, и҆ зове́ши: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

І҆и҃са влⷣки на тѣлесѝ, ѻ҆́ч҃е, носѧ̀ ꙗ҆́звы, и҆ менѐ, ᲂу҆ѧ́звеннаго стрѣло́ю велїа́ра, ᲂу҆врачꙋ́й, зовꙋ́ща: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Бг҃оро́диченъ: Па́че є҆стества̀ и҆ сло́ва влⷣкꙋ всѣ́хъ чревоноси́ла є҆сѝ, и҆ пита́еши ѿ сосє́цъ твои́хъ, всѣ̑мъ бл҃говре́меннꙋю ᲂу҆готовлѧ́юща трапе́зꙋ. є҆го́же прилѣ́жнѡ, чⷭ҇таѧ, ѡ҆ на́съ молѝ.

І҆рмо́съ: Цр҃ѧ̀ нбⷭ҇наго, є҆го́же пою́тъ вѡ́и а҆́гг҃льстїи, хвали́те и҆ превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.

Сто́лпъ тѧ̀ вдохнове́нъ, ꙗ҆́кѡ вои́стиннꙋ, и҆ ѻ҆́бразъ воздержа́нїѧ, ѻ҆́ч҃е, стѧжа́вше, всѝ твою̀ па́мѧть чествꙋ́емъ по до́лгꙋ.

Ли́къ ра́дꙋетсѧ мона́шествꙋющихъ, и҆ ликꙋ́етъ прпⷣбныхъ собо́ръ и҆ пра́ведныхъ: вѣне́цъ бо досто́йнѡ съ си́ми прїѧ́лъ є҆сѝ.

Оу҆кра́шенъ добродѣ́тельми, въ черто́зѣ неизрече́нныѧ сла́вы восклони́лсѧ є҆сѝ, пѣ́снь воспѣва́ѧ хрⷭ҇тꙋ̀ во вѣ́ки всѧ̑.

Ѻ҆де́ждею свѧще́нною ѡ҆дѣ́ѧвсѧ, и҆ соверша́ѧ жє́ртвы безкрѡ́вныѧ, же́ртва прине́слсѧ є҆сѝ бг҃ꙋ во вѣ́ки.

Бг҃оро́диченъ: Во ᲂу҆тро́бѣ твое́й сꙋ́щаго пре́жде тебє̀ заче́нши, бг҃ома́ти чⷭ҇таѧ дв҃о, родила̀ є҆сѝ несказа́ннѡ бг҃а и҆ цр҃ѧ̀.

І҆рмо́съ: Чи́стꙋю сла́внѡ почти́мъ, лю́дїе, бцⷣꙋ, ѻ҆́гнь бжⷭ҇тва̀ прїи́мшꙋю во чре́вѣ неѡпа́льнѡ, пѣ́сньми велича́емъ.

Вра́чь недꙋ́гꙋющихъ во страсте́хъ ѿ бг҃а показа́лсѧ є҆сѝ, потреби́тель же, бл҃же́нне, и҆ ѿгони́тель лꙋка́выхъ де́мѡнѡвъ: тѣ́мже тѧ̀ блажи́мъ.

Зе́млю ꙗ҆́кѡ тлѣ́нїѧ жили́ще ѡ҆ста́вилъ є҆сѝ, ѻ҆́ч҃е, и҆ въ зе́млю всели́лсѧ є҆сѝ кро́ткихъ, и҆ съ ни́ми ра́дꙋешисѧ, бжⷭ҇твенныѧ наслажда́ѧсѧ сла́дости.

Оу҆ста́въ непоро́ченъ вѣ́ры, и҆ воздержа́нїѧ ѻ҆́бразъ и҆мꙋ́ще по́двиги твоѧ̑, непреста́ннѡ зижди́телѧ въ пѣ́снехъ велича́емъ.

Дне́сь де́нь пра́здничный, созыва́етъ бо ті́тъ мона́шествꙋющихъ стада̀ на ликова́нїе дꙋхо́вное и҆ чрежде́нїе, и҆ пи́щꙋ нетлѣ́нныѧ жи́зни.

Бг҃оро́диченъ: Въ тѧ̀ всели́выйсѧ, всенепоро́чнаѧ, роди́сѧ, и҆́же пе́рвѣе родонача̑льнымъ ѕлонра́внѡ запе́нша, человѣкоꙋбі́йцꙋ низложи́въ, и҆ всѧ̑ ны̀ спасѐ.

Пре­по­доб­ный Тит чу­до­тво­рец жил в кон­це VIII – на­ча­ле IX ве­ка. С са­мо­го ран­не­го дет­ства воз­лю­бил он Гос­по­да Иису­са Хри­ста, от­верг­нув су­е­ту мир­скую и пре­зрев по­хоть пло­ти. До­стиг­нув от­ро­че­ско­го воз­рас­та, пре­по­доб­ный Тит по­сту­пил в об­ще­жи­тель­ный мо­на­стырь – ки­но­вию, где был сна­ча­ла по­слуш­ни­ком, а по­том ино­ком. Он про­хо­дил тес­ный и труд­ный, но бла­го­дат­ный мо­на­ше­ский путь, с тер­пе­ни­ем и сми­ре­ни­ем очи­щая ду­шу по­сред­ством доб­ро­де­те­лей, по­сте­пен­но вос­хо­дя к ду­хов­но­му со­вер­шен­ству. Сту­дий­ский мо­на­стырь близ Кон­стан­ти­но­по­ля, где про­вел дол­гие го­ды в мо­на­ше­стве пре­по­доб­ный Тит, ос­но­ван был еще в се­ре­дине V ве­ка при­быв­шим из Ри­ма в Кон­стан­ти­но­поль вель­мо­жей по име­ни Сту­дий.

Мо­на­стырь был зна­ме­нит мно­ги­ми по­движ­ни­ка­ми бла­го­че­стия, му­же­ствен­ным про­ти­во­сто­я­ни­ем ико­но­бор­че­ству, стро­гим об­ще­жи­тель­ным мо­на­стыр­ским уста­вом. Впо­след­ствии имен­но Сту­дий­ский устав ввел на Ру­си пре­по­доб­ный Фе­о­до­сии Пе­чер­ский. Усту­пив на­сто­я­тель­ным прось­бам бра­тии мо­на­сты­ря, пре­по­доб­ный Тит был ру­ко­по­ло­жен во пре­сви­те­ра и ру­ко­во­дил бра­ти­ей. Ве­ли­кая кро­тость, лю­бовь и ми­ло­сер­дие снис­ка­ли пре­по­доб­но­му Ти­ту до­стой­ную его име­ни сла­ву по­движ­ни­ка.

Гос­подь на­де­лил пре­по­доб­но­го Ти­та да­ром чу­до­тво­ре­ния. Во вре­мя неод­но­крат­но воз­об­нов­ляв­ших­ся го­не­ний на свя­тые ико­ны и их по­чи­та­те­лей пре­по­доб­ный Тит явил се­бя твер­дым и непо­ко­ле­би­мым ис­по­вед­ни­ком и за­щит­ни­ком ико­но­по­чи­та­ния. Оста­вив сво­им уче­ни­кам до­стой­ный об­ра­зец мо­лит­вен­но­го и пост­ни­че­ско­го жи­тия, пре­по­доб­ный Тит ото­шел ко Гос­по­ду в глу­бо­кой ста­ро­сти.

Рекомендуем

С помощью кнопки выберите банковскую карту или Яндекс.Деньги.

©2004-2017 — При использовании материалов ссылка обязательна.

Оценка 4.7 проголосовавших: 327
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here