Молитва перед исповедью с переводом на русский

Все о религии и вере - "молитва перед исповедью с переводом на русский" с подробным описанием и фотографиями.

Молитва перед исповедью с переводом на русский

МОЛИТВЫ ПЕРЕД СВЯТЫМ ПРИЧАЩЕНИЕМ

МОЛИТВЫ ПЕРЕД СВЯТЫМ ПРИЧАЩЕНИЕМ (читаемые с вечера)

Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь.

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Трижды)

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу. (Поклон)

Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему. (Поклон)

Господь пасет мя, и ничтоже мя лишит. На месте злачне, тамо всели мя, на воде покойне воспита мя. Душу мою обрати, настави мя на стези правды, имене ради Своего. Аще бо и пойду посреде сени смертныя, не убоюся зла, яко Ты со мною еси: жезл Твой и палица Твоя, та мя утешиста. Уготовал еси предо мною трапезу сопротив стужающим мне; умастил еси елеом главу мою, и чаша Твоя упоявающи мя, яко державна. И милость Твоя поженет мя вся дни живота моего; и еже вселити ми ся в дом Господень в долготу дний.

Господня земля, и исполнение ея, вселенная, и вси живущии на ней. Той на морях основал ю есть, и на реках уготовал ю есть. Кто взыдет на гору Господню, или кто станет на месте святем Его? Неповинен рукама, и чист сердцем, иже не прият всуе душу свою, и не клятся лестию искреннему своему. Сей приимет благословение от Господа, и милостыню от Бога Спаса своего. Сей род ищущих Господа, ищущих лице Бога Иаковля. Возмите врата князи ваша, и возмитеся врата вечная; и внидет Царь Славы. Кто есть сей Царь Славы? Господь крепок и силен, Господь силен в брани. Возмите врата князи ваша, и возмитеся врата вечная; и внидет Царь Славы. Кто есть сей Царь Славы? Господь сил, Той есть Царь Славы.

Веровах, темже возглаголах: аз же смирихся зело. Аз же рех во изступлении моем: всяк человек ложь. Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми? Чашу спасения прииму, и имя Господне призову; молитвы моя Господеви воздам пред всеми людьми Его. Честна пред Господем смерть преподобных Его. О, Господи, аз раб Твой, аз раб Твой, и сын рабыни Твоея; растерзал еси узы моя. Тебе пожру жертву хвалы, и во имя Господне призову. Молитвы моя Господеви воздам пред всеми людьми Его, во дворех дому Господня, посреди тебе, Иерусалиме.

Беззакония моя презри, Господи, от Девы рождейся, и сердце мое очисти, храм то творя пречистому Твоему Телу и Крови, ниже отрини мене от Твоего лица, без числа имеяй велию милость.

Егда славнии ученицы на умовении вечери просвещахуся, тогда Иуда злочестивый сребролюбием недуговав омрачашеся, и беззаконным судиям Тебе праведнаго Судию предает. Виждь, имений рачителю, сих ради удавление употребивша: бежи несытыя души, Учителю таковая дерзнувшия. Иже о всех благий Господи, слава Тебе.

КАНОН КО СВЯТОМУ ПРИЧАЩЕНИЮ (глас 2-й)

Ирмос: Грядите людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море, и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися.

Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя. Возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен паче Тебе, Господи.

Ирмос: Пришел еси от Девы, не ходатай, ни Ангел, но Сам, Господи, воплощься, и спася еси всего мя человека. Тем зову Ти: слава силе Твоей, Господи.

Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе иного бога не знаем.

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.

Хлеб, Христе, взяти не презри мя, Тело Твое, и Божественную Твою ныне Кровь, пречистых, Владыко, и страшных Твоих Таин причаститися окаяннаго: да не будет ми в суд, да будет же ми в живот вечный и безсмертный.

Ирмос: Телу златому премудрыя дети не послужиша, и в пламень сами поидоша, и боги их обругаша, среди пламене возопиша, и ороси я Ангел: услышася уже уст ваших молитва.

Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго, и пламень в росу преложшаго Бога, пойте дела яко Господа, и превозносите во вся веки.

Ирмос: Безначальна Родителя Сын, Бог и Господь, воплощся от Девы нам явися, омраченная просветити, собрати расточенная: тем всепетую Богородицу величаем.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Трижды)

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

МОЛИТВЫ ПЕРЕД СВЯТЫМ ПРИЧАЩЕНИЕМ (читаемые утром) .

Владыко Господи Иисусе Христе Боже наш, Источниче жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, безначальнаго Отца соприсносущный Сыне и собезначальный, премногия ради благости в последния дни в плоть оболкийся, и распныйся, и погребыйся за ны неблагодарныя и злонравныя, и Твоею Кровию обновивый растлевшее грехом естество наше; Сам, Безсмертный Царю, приими и мое грешнаго покаяние, и приклони ухо Твое мне, и услыши глаголы моя. Согреших бо, Господи, согреших на небо и пред Тобою, и несмь достоин воззрети на высоту славы Твоея: прогневах бо Твою благость. Твоя заповеди преступив, и не послушав Твоих повелений. Но Ты, Господи, незлобив сый, долготерпелив же и многомилостив, не предал еси мя погибнути со беззаконьми моими, моего всячески ожидая обращения. Ты бо рекл еси, Человеколюбче, пророком Твоим: яко хотением не хощу смерти грешника, но еже обратится и живу быти ему. Не хощеши бо, Владыко, создания Твоею руку погубити, ниже благоволиши о погибели человечестей, но хощеши всем спастися, и в разум истины приити. Темже и аз, аще и недостоин есмь небесе и земли, и сея привременныя жизни, всего себе повинув греху, и сластем поработив, и Твой осквернив образ: но творение и создание Твое быв, не отчаяваю своего спасения окаянный, на Твое же безмерное благоутробие дерзая, прихожду. Приими убо и мене, Человеколюбче Господи, якоже блудницу, яко разбойника, яко мытаря и яко блуднаго, и возми мое тяжкое бремя грехов, грех вземляй мира, и немощи человеческия исцеляяй, труждающияся и обремененныя к Себе призываяй и упокоеваяй, не пришедый призвати праведныя, но грешныя на покаяние. И очисти мя от всякия скверны плоти и духа, и научи мя совершати святыню во страсе Твоем: яко да чистым сведением совести моея, святынь Твоих часть приемля, соединюся святому Телу Твоему и Крови, и имею Тебе во мне живуща и пребывающа, со Отцем, и Святым Твоим Духом. Ей, Господи Иисусе Христе, Боже мой, и да не в суд ми будет причастие пречистых и животворящих Таин Твоих, ниже да немощен буду душею же и телом, от еже недостойне тем причащатися, но даждь ми, даже до конечнаго моего издыхания, неосужденно восприимати часть святынь Твоих, в Духа Святаго общение, в напутие живота вечнаго, и во благоприятен ответ на Страшнем судищи Твоем: яко да и аз со всеми избранными Твоими общник буду нетленных Твоих благ, яже уготовал еси любящим Тя, Господи: в нихже препрославлен еси во веки. Аминь.

Господи Боже мой, вем, яко несмь достоин, ниже доволен, да под кров внидеши храма души моея, занеже весь пуст и пался есть, и не имаши во мне места достойна, еже главу подклонити: но якоже с высоты нас ради смирил еси Себе, смирися и ныне смирению моему. И якоже восприял еси в вертепе и в яслех безсловесных возлещи, сице восприими и в яслех безсловесныя моея души, и во оскверненное мое тело внити. И якоже не неудостоил еси внити, и свечеряти со грешники в дому Симона прокаженнаго, тако изволи внити и в дом смиренныя моея души, прокаженныя и грешныя. И якоже не отринул еси подобную мне блудницу и грешную, пришедшую и прикоснувшуюся Тебе, сице умилосердися и о мне грешнем, приходящем и прикасающем Ти ся. И якоже не возгнушался еси скверных ея уст и нечистых, целующих Тя, ниже моих возгнушайся сквернших оныя уст и нечистших, ниже мерзких моих и нечистых устен, и сквернаго и нечистейшаго моего языка. Но да будет ми угль пресвятаго Твоего Тела, и честныя Твоея Крове, во освящение и просвещение и здравие смиренней моей души и телу, во облегчение тяжестей многих моих согрешений, в соблюдение от всякаго диавольскаго действа, во отгнание и возбранение злаго моего и лукаваго обычая, во умерщвление страстей, в снабдение заповедей Твоих, в приложение Божественныя Твоея благодати, и Твоего Царствия присвоение. Не бо яко презираяй прихожду к Тебе, Христе Боже, но яко дерзая на неизреченную Твою благость, и да не на мнозе удаляяйся общения Твоего, от мысленнаго волка звероуловлен буду. Темже молюся Тебе: яко един сый Свят, Владыко, освяти мою душу и тело, ум и сердце, чревеса и утробы, и всего мя обнови, и вкорени страх Твой во удесех моих, и освящение Твое неотъемлемо от мене сотвори; и буди ми помощник и заступник, окормляя в мире живот мой, сподобляя мя и одесную Тебе предстояния со святыми Твоими, молитвами и моленьми Пречистыя Твоея Матере, невещественных Твоих служителей и пречистых сил, и всех святых, от века Тебе благоугодивших. Аминь

Едине чистый и нетленный Господи, за неизреченную милость человеколюбия наше все восприемый смешение, от чистых и девственных кровей паче естества рождшия Тя, Духа Божественнаго нашествием, и благоволением Отца присносущнаго, Христе Иисусе, премудросте Божия, и мире, и сило, Твоим восприятием животворящая и спасительная страдания восприемый, крест, гвоздия, копие, смерть, умертви моя душетленныя страсти телесныя. Погребением Твоим адова пленивый царствия, погреби моя благими помыслы лукавая советования, и лукавствия духи разори. Тридневным Твоим и живоносным воскресением падшаго праотца возставивый, возстави мя грехом поползшагося, образы мне покаяния предлагая. Преславным Твоим вознесением плотское обоживый восприятие, и сие десным Отца седением почтый, сподоби мя причастием святых Твоих Таин десную часть спасаемых получити. Снитием Утешителя Твоего Духа сосуды честны священныя Твоя ученики соделавый, приятелище и мене покажи Того пришествия. Хотяй паки прийти судити вселенней правдою, благоволи и мне усрести Тя на облацех, Судию и Создателя моего, со всеми святыми Твоими: да безконечно славословлю и воспеваю Тя, со безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Владыко Господи Иисусе Христе, Боже наш, едине имеяй власть человеком оставляти грехи, яко благ и Человеколюбец презри моя вся в ведении и не в ведении прегрешения, и сподоби мя неосужденно причаститися Божественных, и преславных, и пречистых, и животворящих Твоих Таин, не в тяжесть, ни в муку, ни в приложение грехов, но во очищение, и освящение, и обручение будущаго Живота и царствия, в стену и помощь, и в возражение сопротивных, во истребление многих моих согрешений. Ты бо еси Бог милости, и щедрот, и человеколюбия, и Тебе славу возсылаем, со Отцем, и Святым Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Вем, Господи, яко недостойне причащаюся пречистаго Твоего Тела и честныя Твоея Крове, и повинен есмь, и суд себе ям и пию, не разсуждая Тела и Крове Тебе Христа и Бога моего; но на щедроты Твоя дерзая прихожду к Тебе рекшему: ядый Мою плоть, и пияй Мою кровь, во Мне пребывает, и Аз в нем. Умилосердися убо, Господи, и не обличи мя грешнаго, но сотвори со мною по милости Твоей; и да будут ми святая сия во исцеление, и очищение, и просвещение, и сохранение, и спасение, и во освящение души и тела; во отгнание всякаго мечтания, и лукаваго деяния, и действа диавольскаго, мысленна во удесех моих действуемаго, в дерзновение и любовь, яже к Тебе; во исправление жития и утверждение, в возращение добродетели и совершенства; во исполнение заповедей, в Духа Святаго общение, в напутие живота вечнаго, во ответ благоприятен на Страшнем судищи Твоем: не в суд или во осуждение.

Боже, ослаби, остави, прости ми согрешения моя, елика Ти согреших, аще словом, аще делом, аще помышлением, волею или неволею, разумом или неразумием, вся ми прости яко благ и Человеколюбец, и молитвами Пречистыя Твоея Матере, умных Твоих служителей и святых сил, и всех святых от века Тебе благоугодивших, неосужденно благоволи прияти ми святое и пречистое Твое Тело и честную Кровь, во исцеление души же и тела, и во очищение лукавых моих помышлений. Яко Твое есть царство и сила и слава, со Отцем и Святым Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Несмь доволен, Владыко Господи, да внидеши под кров души моея; но понеже хощеши Ты, яко Человеколюбец, жити во мне, дерзая приступаю: повелеваеши, да отверзу двери, яже Ты един создал еси, и внидеши со человеколюбием якоже еси, внидеши и просвещаеши помраченный мой помысл. Верую, яко сие сотвориши: не бо блудницу, со слезами пришедшую к Тебе, отгнал еси; ниже мытаря отвергл еси покаявшася; ниже разбойника, познавша Царство Твое, отгнал еси; ниже гонителя покаявшася оставил еси, еже бе: но от покаяния Тебе пришедшия вся, в лице Твоих другов вчинил еси, Един сый благословенный всегда, ныне и в безконечныя веки. Аминь.

Господи Иисусе Христе Боже мой, ослаби, остави, очисти и прости ми грешному, и непотребному, и недостойному рабу Твоему, прегрешения, и согрешения, и грехопадения моя, елика Ти от юности моея, даже до настоящего дне и часа согреших: аще в разуме и в неразумии, аще в словесех или делех, или помышлениих и мыслех, и начинаниих, и всех моих чувствах. И молитвами безсеменно рождшия Тя, Пречистая и Приснодевы Марии, Матере Твоея, единыя непостыдныя надежды и предстательства и спасения моего, сподоби мя неосужденно причаститися пречистых, безсмертных, животворящих и страшных Твоих Таинств, во оставление грехов и в жизнь вечную: во освящение, и просвещение, крепость, исцеление, и здравие души же и тела, и в потребление и всесовершенное погубление лукавых моих помыслов, и помышлений, и предприятий, и нощных мечтаний, темных и лукавых духов; яко Твое есть царство, и сила, и слава, и честь, и поклонение, со Отцем и Святым Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва св. Иоанна Дамаскина, 10-я

Пред дверьми храма Твоего предстою, и лютых помышлений не отступаю: но Ты, Христе Боже, мытаря оправдивый, и хананею помиловавый, и разбойнику рая двери отверзый, отверзи ми утробы человеколюбия Твоего, и приими мя приходяща и прикасающася Тебе, яко блудницу, и кровоточивую: ова убо края ризы Твоея коснувшися, удобь исцеление прият: ова же пречистеи Твои нозе удержавши, разрешение грехов понесе. Аз же, окаянный, все Твое Тело дерзая восприяти, да не опален буду; но приими мя, якоже оныя, и просвети моя душевныя чувства, попаляя моя греховныя вины, молитвами безсеменно Рождшия Тя, и Небесных сил: яко благословен еси во веки веков. Аминь.

Молитва св. Иоанна Златоустого

Верую, Господи, и исповедую, яко Ты еси воистинну Христос, Сын Бога живаго, пришедый в мир грешныя спасти, от нихже первый есмь аз. Еще верую, яко сие есть самое пречистое Тело Твое, и сия самая есть честная Кровь Твоя. Молюся убо Тебе: помилуй мя, и прости ми прегрешения моя, вольная и невольная, яже словом, яже делом, яже ведением и неведением, и сподоби мя неосужденно причаститися пречистых Твоих Таинств, во оставление грехов, и в жизнь вечную. Аминь.

Приступая к причащению, говори в себе следующие стихи Симеона Метафраста:

Се приступаю к Божественному Причащению.

Содетелю, да не опалиши мя приобщением:

Огнь бо еси, недостойныя попаляяй.

Но убо очисти мя от всякия скверны.

Вечери Твоея тайныя днесь, Сыне Божий, причастника мя приими: не бо врагом Твоим тайну повем, ни лобзания Ти дам, яко Иуда, но яко разбойник исповедаю Тя: помяни мя, Господи, во Царствии Твоем.

Боготворящую Кровь ужаснися, человече, зря:

Огнь бо есть, недостойныя попаляяй.

Божественное Тело и обожает мя и питает:

Обожает дух, ум же питает странно.

Усладил мя еси любовию, Христе, и изменил мя еси Божественным Твоим рачением; но попали огнем невещественным грехи моя, и насытитися еже в Тебе наслаждения сподоби: да ликуя возвеличаю, Блаже, два пришествия Твоя.

Во светлостех Святых Твоих како вниду недостойный? Аще бо дерзну совнити в чертог, одежда мя обличает, яко несть брачна, и связан извержен буду от Ангелов. Очисти, Господи, скверну души моея, и спаси мя, яко Человеколюбец.

Владыко Человеколюбче, Господи Иисусе Христе Боже мой, да не в суд ми будут Святая сия, за еже недостойну ми быти: но во очищение и освящение души же и тела, и во обручение будущия жизни и царствия. Мне же, еже прилеплятися Богу, благо есть, полагати во Господе упование спасения моего.

Вечери Твоея тайныя днесь, Сыне Божий, причастника мя приими: не бо врагом Твоим тайну повем, ни лобзания Ти дам, яко Иуда, но яко разбойник исповедаю Тя: помяни мя, Господи, во Царствии Твоем.

Православные молитвы читаемые перед исповедью

Вопросы личного участия в таинствах — принципиальный момент для православных христиан. Чтобы построить духовную жизнь, необходимо, прежде всего, узнать, что и как делается на исповеди. Молитвы, читаемые перед исповедью, помогают настроиться на правильные мысли, собраться с духом.

Что такое покаяние

Многие не понимают, зачем вообще ходить на исповедь — Господь ведь все видит, почему нельзя сделать это дома? Но ведь православные каждый день делают это, читая покаянные слова, которые есть в списке ежедневных молитв. Появление же в храме призвано продемонстрировать не столько грешность, сколько решимость человека оставить свои дурные поступки. Ведь чтобы сказать о них при свидетеле — нужна смелость, раскаяние, некая отстраненность от себя прежнего. Это все признаки духовной работы.

Молитвы, читаемые перед исповедью, очень хорошо помогают распознать среди привычных поступков те, что являются греховными. Люди настолько привыкли к ним, что часто даже их не замечают. Грехи делятся на два основных вида:

  • Против Бога. Не посещал храм, опаздывал на службу, невнимательно слушал. Пропускал домашние молитвы, нарушал посты. Скрывал принадлежность к Церкви, стеснялся носить крест или налагать на себя крестное знамение.
  • Против ближнего. Позавидовал знакомому. Обсуждал кого-то за его спиной. Осуждал в сердце поступки других людей. Поддавался греховным страстям. Гордыня, грубость — все относится к данной категории. Небрежное отношение к работе.

Раскаяние не должно ограничиваться лишь декларацией своей греховности. Это прежде всего — правильный поступок. Обидел жену? Подойди извинись. Задолжал соседу? Верни деньги. Слишком много кушаешь? Сдерживайся, наложи на себя пост.

При этом Господу лучше ничего не обещать, а просто попросить Его благодатной помощи. Ведь человек очень ослаблен грехами, он может взять слишком тяжелые обязательства, не выполнить их, а потом впасть в уныние. Лучше упасть и подняться, чем вообще отказаться от исповеди.

Текст молитвы перед исповедью

Боже, Спасителю наш, иже пророком Твоим Нафаном покаявшемуся Давиду о своих согрешениях оставление даровавый, и Монассиину в покаяние молитву приемый, Сам и раба Твоего (имя) кающегося, о них же содеянных, прими обычным Твоим человеколюбием, презираяй ему вся содеянная, оставляй неправды, и превосходяй беззакония. Ты бо рекл еси, Господи: хотением не хощу смерти грешника, но якоже обратитися и живу быти ему: и яко семьдесят крат седмирицею оставляти грехи. Понеже яко величество Твое безприкладное, и милость Твоя безмерная.

Аще бо беззакония назриши, кто постоит? Яко Ты, еси Бог кающихся и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Сопряжение покаяния и Причастия

Правило о том, что перед участием в Евхаристии необходимо исповедаться, на самом деле не является каноническим. Например, священники ему не следуют и причащаются свободно в любой день. Это вызывает споры в церковной среде, недоумения среди прихожан.

  • В первые века христианства покаяние было одно — перед принятием крещения. Затем все свободно участвовали в вечере Господней без всякой подготовки. Однако надо понимать, насколько серьезно люди тогда относились к принятию христианской веры. Подготовка длилась годы — от 3 до 10 лет. Становясь полноценными членами Церкви, люди уже вели себя по-другому.
  • Бывали случаи, что крещение оттягивали, чтобы перед смертью не «скопить» грехов. Это, конечно, уже крайности. Со временем стали практиковать исповедь и для тех, кто уже крещен и оступился. Ведь многие признавались в проступках и просились обратно в общину.
  • В современной практике греческой церкви посещение исповеди перед Причастием не требуется. И в РПЦ некоторые священники допускают своих духовных детей к Чаше без подготовки — правда, это не афишируется. Да и поступают так, в основном, лишь епископы или настоятели храмов, которые очень хорошо знают духовное состояние конкретного человека.

Как же быть обычным прихожанам, которые хотят приступить к Таинству? Придется вычитывать все православные молитвы перед исповедью, посещать службы. Возможно, оценив ваши усилия, священник со временем станет менее требовательным в вопросах поста и частоты покаяния. Однако службы и молитвы остаются неизменными. К сожалению, такая ноша не для всех оказывается по силам. Многие, испугавшись такой серьезной подготовки, вовсе отказываются посещать храм, что очень печально.

Испытание совести

Что это такое? Своего рода генеральная духовная уборка. Следует внимательно спросить себя, какие из заповедей были нарушены и почему. Часто ли повторяется подобное поведение? Почему не удается его оставить — прилагается мало усилий, или просто грех оказывается сильней? В последнем случае надо усилить молитвы, чаще читать Священное Писание. Его слова обладают целительной силой. Попросить совета у духовника в том, как победить ту или иную страсть.

Многие духовные книги подробно описывают процесс распознавания грехов. К сожалению, общество сегодня настолько деградировало, что многое, немыслимое 200 лет назад, сегодня является нормой. Поэтому христианину не всегда сразу удается отличить плохое от хорошего. Например, женатый мужчина флиртовал с подругой. Казалось бы, что тут страшного — ничего ведь не было. А Господь учит, что даже греховные мысли уже являются преступлением заповеди.

  • Существует святость от Бога и то, что считается нормой в обществе. Стандарты православных должны быть выше общепринятых.

Как быть, если в сердце нет ощущения смирения? Ответ один — молиться, читать покаянные псалмы, просить Бога открыть духовные очи. Почаще бывать в храме, участвовать жизни общины, в делах милосердия (даже если не хочется). Отдайте вещи на благотворительность, вместо просмотра телепередачи займитесь чем-нибудь полезным с ребенком. Постепенно сердце начнет оттаивать и Бог даст видеть грехи.

Как проходит таинство исповеди

В большинстве храмов священники принимают людей после всенощной, накануне Литургии. Такой краткий промежуток дает возможность человеку сохранить себя в чистоте перед принятием тела и крови Христа. Но если вечером имел место грех, утром надо подойти к духовнику, рассказать о нем. Это делается не для того, чтобы человек ощущал себя грешником, а во избежание Причастия в осуждение.

Перед исповедью священник вслух читает молитвы. Какие?

  • После благословения идут обычные предначинательные тексты.
  • Псалом 50 — считается покаянным, входит в ежедневное правило. Желательно знать его наизусть.
  • Тропари, это короткие стихи.
  • Три молитвы Господу, текст можно изучить в конце статьи.

На русский язык данные молитвы перед исповедью не переводятся, они есть лишь в требнике и читаются церковнослужителями. А богослужебный язык в РПЦ — церковнославянский. Смысл молитв — просьба к Богу о снисхождении к грешникам, дарования прощения, в чем и заключается суть покаяния. Мир вам!

  • Православные молитвы читаемые перед Причастием
  • Молитвы перед чтением Псалтири — найдете здесь
  • Молитвы Афонских старцев — https://bogolub.info/molitvy-afonskix-starcev/

Еще молитва, которую читают перед исповеданием

Господи Иисусе Христе, Сыне Бога Живаго, Пастырю и Агнче, вземляй грехи мира, иже заимования даровавый двум должником, и грешнице давый оставление грехов ея; Сам, Владыко, ослаби, остави, прости грехи, беззакония, согрешения вольныя и невольныя, яже в ведении и не в ведении, яже преступлении и преслушании бывшая от рабов Твоих сих, и аще что яко человецы плоть носяще и в мире живуще, от диавола прельстишася. Аще же в слове, или деле, или в ведении, или не в ведении, или слово священническое попраша, или под клятвою священническою быша, или под свою анафему падоша, или под клятву ведошася: Сам, яко благ, и незлобивый Владыко, сия рабы Твоя словом разрешитися благоволи, прощая им свою анафему и клятву, по велицей Твоей милости.

Ей, Владыко Человеколюбие Господи, услыши нас, молящихся Твоей благости о рабех Твоих сих и презри, яко многомилостив прегрешения их вся и избави их вечныя муки. Ты бо рекл еси, Владыко: «елика аще свяжите на земли, будет связано на небеси, и елика аще разрешите на земли, будет разрешено и на небеси». Яко Ты еси един безгрешен и Тебе славу возсылаем Отцу и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва св. Иоанна Дамаскина перед причастием

Владыка Господи Иисусе Христе, Боже Наш, милосердный и человеколюбивый, один имеющий власть прощать грехи людям, презри (забудь), прости все мои прегрешения, сознательные и несознательные, и сподоби меня без осуждения причаститься Твоих божественных, преславных, пречистых и животворящих Тайн не в наказание, не в умножение грехов, — но в очищение, освящение, в залог будущей жизни и царства, в твердый оплот, в защиту, а поражение врагов, в истребление многих моих согрешений. Ибо ТЫ – Бог милости и щедрот, и человеколюбия, и Тебя прославляем с Отцом и Святым Духом, ныне, и присно, и вовеки веков. Аминь.

Перед исповедью нужно сделать такие приготовления . 339. Читала молитвы с ошибками, сбивалась, пропускала, неправильно ставила ударение. 340. Жила похотно с мужем.

Все делается по привычке — читаются молитвы перед исповедью и причастием, духовная подготовка может стать чем-то . Настоящее покаяние. Перед обрядом покаяния в грехах существуют особые молитвы. Но специально читать их не нужно.

3 Как приготовиться к исповеди. 4 Как готовить к причастию детей? 5 Молитвы. . Последование (особые молитвы перед причастием); Утреннее и вечернее правило (как обычно). Если читать все в день накануне таинства, неподготовленному.

Также перед процедурой обряда человеку следует пройти исповедь, примериться со всеми врагами и попросить прощения. . Молитва Спиридону о работе; Какие молитвы читать ко Святому Причащению

Молитвы перед чтением псалтири — предначинальные молитвы. Псалтирь – книга, полная псалмов или священных текстов. . Православные молитвы читаемые перед исповедью — https.

Перед исповедью нужно сделать такие приготовления . 339. Читала молитвы с ошибками, сбивалась, пропускала, неправильно ставила ударение. 340. Жила похотно с мужем.

Все делается по привычке — читаются молитвы перед исповедью и причастием, духовная подготовка может стать чем-то . Настоящее покаяние. Перед обрядом покаяния в грехах существуют особые молитвы. Но специально читать их не нужно.

3 Как приготовиться к исповеди. 4 Как готовить к причастию детей? 5 Молитвы. . Последование (особые молитвы перед причастием); Утреннее и вечернее правило (как обычно). Если читать все в день накануне таинства, неподготовленному.

Также перед процедурой обряда человеку следует пройти исповедь, примериться со всеми врагами и попросить прощения. . Молитва Спиридону о работе; Какие молитвы читать ко Святому Причащению

Молитвы перед чтением псалтири — предначинальные молитвы. Псалтирь – книга, полная псалмов или священных текстов. . Православные молитвы читаемые перед исповедью — https.

Оставить комментарий Cancel Reply

Похожие статьи

Перед исповедью нужно сделать такие приготовления . 339. Читала молитвы с ошибками, сбивалась, пропускала, неправильно ставила ударение. 340. Жила похотно с мужем.

Все делается по привычке — читаются молитвы перед исповедью и причастием, духовная подготовка может стать чем-то . Настоящее покаяние. Перед обрядом покаяния в грехах существуют особые молитвы. Но специально читать их не нужно.

@2017 Боголюб – первый интернет-журнал о христианстве. Бог любит нас.

Оценка 4.7 проголосовавших: 327
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here