Все о религии и вере - "молитва иконе божьей матери умиление злых сердец" с подробным описанием и фотографиями.
Содержание
Сильная молитва Семистрельной Божьей Матери – Умягчение злых сердец
Молитва, обращенная к Семистрельной Божьей Матери “Умягчение злых сердец” (другие названия – “Семистрельная”, “Симеоново проречение”), направлена на умиротворение и успокоение враждующих людей. Перед иконой Богородицы “Симеоново пророчение” молятся за своих недругов, просят смягчить их сердца. Икона Семистрельной Богоматери помогает также облегчить душевные муки, преодолеть враждебность в отношениях, поселяет в людских сердцах милосердие.
Текст молитвы Семистрельной Божией Матери “Умягчение злых сердец”
Молиться Пречистой Богородице перед иконой её “Семистрельная” (“Умягчение злых сердец”) нужно с помощью следующих текстов:
Описание иконы Пресвятой Богородицы “Умягчение злых сердец” (“Семистрельная”)
Лик Богоматери “Умягчение злых сердец” очень похож с “Семистрельной” иконой Пресвятой Богородицы, поэтому обе они объединены названием “Семистрельная”. Отличие между ними заключено в расположении стрел:
- у “Семистрельной” стрелы, пронзившее сердце Богородицы, расположены по две стороны: три – с одной стороны, четыре – с другой;
- у Божьей Матери “Умягчение злых сердец” расположение стрел следующее: три – слева, три – со стороны правой, одна – снизу.
На иконе “Умягчение злых сердец” Пречистая Богоматерь изображена в одиночестве, с пронзенным семью мечами (стрелами) сердцем. Иногда встречается и разновидность, где Пречистая Дева Мария написана с младенцем Христом на коленях. Семь мечей (стрел) выступают символом пророчества, данного святым Симеоном Богоприимцем в Иерусалимском храме во время Сретения. Он предсказал, что на долю Богородицы уготовано много испытаний, печали и горя при виде того, как страдать будет Сын её. Мечи выбраны не случайно: они означают кровопролитие.
Символическим значением наделена и сама цифра 7. В Священном Писании 7 – это знак полноты, избытка чего-нибудь. В случае с иконой – это полнота горя и сердечных мук, выпавших на долю Пресвятой Девы Марии в течение её земной жизни, полнота её скорби. Богородица страдает не столько из-за мук Иисуса Христа, сколько из семи смертных человеческих грехов, пронзающих ее душу. Таким образом, мечи (стрелы) выступают ещё и символом греховных страстей.
Происхождение иконы “Семистрельной” Божьей Матери (“Умягчение злых сердец”)
Икона “Семистрельной” Богоматери чрезвычайно почитаема среди верующих. Родиной иконы считается Вологодчина. Первоначально она пребывала в Иоанно-Богословской церкви, расположена которая была на берегу реки Тошни. Протекает эта река недалеко от Вологды. О её происхождении сохранилось одно любопытное предание.
Рассказывает предание об одном крестьянине из Кадниковского уезда, который многие годы мучился от неизлечимой хромоты. Однажды ему привиделся сон, в котором Божественный голос поведал о том, что его хворь будет исцелена, если он найдет в колокольне Богословской церкви икону Пресвятой Богоматери, с верою помолится ей, попросит излечения.
Крестьянин пришел в храм, поведал о своем сне, попросил впустить его внутрь колокольни, но священнослужители отказались выполнять его просьбу, и так 2 раза. Мужчина пришел и в третий раз, и его упорство с настойчивостью сделали свое. Крестьянину разрешили подняться на колокольню, и он сразу же отыскал образ “Семистрельной” Богоматери.
Икона выполняла функцию лестничной ступени, и звонари просто ходили по ней, ни о чем не подозревая. Ужаснувшись случайному кощунству, церковнослужители хорошо отчистили и отмыли образ, привели в надлежащий вид, а затем отслужили молебен, в процессе которого крестьянин усердно молился. Сразу после этого случилось чудо: болезнь его отступила, он полностью исцелился. Так православная церковь обрела ещё одну икону – образ “Семистрельной” Пречистой Девы Марии.
Особенную славу образ “Семистрельной” Богоматери получила в 1830 году, когда в Вологде бушевала эпидемия холеры. Жители города провели крестный ход вокруг городских стен во главе с иконой. После этого болезнь пошла на убыль, а вскоре эпидемия прекратилась окончательно.
Чудотворная икона исчезла из Иоанно-Богословской церкви после рокового 1917 года. С 1930 здесь не проводились богослужения. Приход возобновил свою деятельность в 2001 году, но икона “Семистрельной” Богоматери так до сих пор и не вернулась на родину.
В каких случаях обращаться к иконе Пресвятой Богородицы “Умягчение злых сердец”?
Читая сильную молитву перед образом Пресвятой Богоматери “Умягчение злых сердец”, можно добиться улучшения отношений между членами семьи, между родственниками и близкими людьми, между мужем и женою, между детьми и их родителями.
“Семистрельная” Богородица способна защитить от вспышек гнева, злости и раздражения (как собственных, так и других людей), от чужой нетерпимости. Помогает икона при любой вражде между членами семьи или общества. К Богоматери с молитвой обращаются и во время военных действий: её просят о защите от неприятельского нападения.
Спасибо за текст молитвы! Дети (сын и дочь) враждуют между собой, ненавидят друг друга, просто сил моих уже нет видеть всё это и терпеть. Материнское сердце болит. Буду молиться Семистрельной Богородице. Пусть она поможет им образумиться.
Пресвятая Дева Мария, умягчи наши злые сердца, моли Господа о нас грешных! Моли Бога о всех моих родных, сделай так чтобы они перестали друг с другом враждовать!
БУДУ МОЛИТЬСЯ БОГОРОДИЦЕ ЗА СВОИХ ДЕТЕЙ.У МЕНЯ ИХ ТРОЕ.ЗА ДРУЖБУ,ВЗАИМОПОНИМАНИЕ,ЧТОБЫ НЕ БЫЛО ВРАЖДЫ МЕЖДУ НИМИ.ОБРАЗУМЬ ИХ БОЖЬЯ МАТЕРЬ.
© 2017. Все права защищены
Неизведанный мир магии и эзотерики
за новостями в социальных сетях
При использовании данного сайта, вы подтверждаете свое согласие на использование файлов cookie в соответствии с настоящим уведомлением в отношении данного типа файлов.
Если вы не согласны с тем, чтобы мы использовали данный тип файлов, то вы должны соответствующим образом установить настройки вашего браузера или не использовать сайт.
Молитва иконе божьей матери умиление злых сердец
икона Богородицы «УМЯГЧЕНИЕ ЗЛЫХ СЕРДЕЦ»
В Неделю Всех святых (первое воскресенье после Троицы)
Описание иконы Божьей Матери «УМЯГЧЕНИЕ ЗЛЫХ СЕРДЕЦ»
Существует отличный образ под названием «Умягчение злых сердец» без пронзающих стрел, схожий с одним из вариантов ЧЕНСТОХОВСКОЙ иконы Пресвятой Богородицы.
Довольно редко, но встречается вид иконы «Умягчение злых сердец», на которой изображён один меч, как у ВАСИЛЬКОВСКОЙ иконы Божией Матери.
Молитва к Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Умягчение злых сердец»
О многострадальная Мати Божия, Превысшая всех дщерей земли, по чистоте Своей и по множеству страданий, Тобою на земли перенесенных, приими многоболезненныя воздыхания наша и сохрани нас под кровом Твоея милости. Иного бо прибежища и теплаго предстательства разве Тебе не вемы, но, яко дерзновение имущая ко Иже из Тебе рожденному, помози и спаси ны молитвами Своими, да непреткновенно достигнем Царствия Небеснаго, идеже со всеми святыми будем воспевать в Троице единому Богу ныне и присно, и во веки веков. Аминь.
Тропарь Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Умягчение злых сердец»
Умягчи наша злая сердца Богородице, и напасти ненавидящих нас угаси, и всякую тесноту души нашея разреши: на Твой бо святый образ взирающе, Твоим состраданием и милосердованием о нас умиляемся и раны Твоя лобызаем, стрел же наших, Тя терзающих, ужасаемся. Не даждь нам, Мати благосердная, в жестокосердии нашем и от жестокосердия ближних погибнути, Ты бо еси воистину злых сердец Умягчение.
Акафист Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Умягчение злых сердец»
Избранной Деве Марии, превысшей всех дщерей земли, Матери Сына Божия, Его же даде спасению мира, со умилением взываем: воззри на многоскорбное житие наше, воспомяни скорби и болезни, ихже претерпела еси, яко наша земнородная, и сотвори с нами по милосердию Твоему, да зовем Ти: Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Ангел, возвестивый пастырем Вифлеемским о Рождестве Спасителя мира, и с ним множество небесных сил восхвалиша Бога, поюще: «Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение». Ты же, Мати Божия, не имевшая где главу преклонити, зане не бе места во обителех, роди Сына Своего Первенца в вертепе и, повив Его пеленами, положи в яслех; тем скорбь сердца Твоего познавая, вопием Ти: Радуйся, дыханием Своим Сына Своего возлюбленнаго согревшая; радуйся, предвечнаго Младенца пеленами повившая. Радуйся, Носителя вселенныя влеком Своим питавшая; радуйся, вертеп в небо обратившая. Радуйся, престолом херувим соделавшаяся; радуйся, в рождестве и по рождестве Девою пребывшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Видя Предвечнаго Младенца, повита лежаща в яслех, пришедше поклонишася Ему пастыри Вифлеемстии и сказаша о глаголе, глаголанном им Ангелом о Отрочати, Мариам же соблюдаше вся глаголы сия в сердце Своем; по прошествии же семи дней бе обрезан Иисус по закону Израильскому, яко человек осьмодневен; воспевая смирение и терпение Твое, Богородице, поем вечному Богу: Аллилуиа.
Разум имея в Боге утвержденный и соблюдаяй закон Господень, в четыредесятый день, егда исполнилися дни очищения, вознесоста Иисуса во Иерусалим родители Его, дабы поставить Его пред Господом и дати за Него жертву по реченному в Законе Господнем; мы же вопием Тебе сице: Радуйся, Создателя вселенныя во исполнение закона во храм Иерусалимский принесшая; радуйся, тамо старцем Симеоном радостно сретенная. Радуйся, едина Чистая и Преблагословенная в женах; радуйся, Крест Свой, скорбями преукрашенный, во смирении несшая. Радуйся, воли Божией николиже преслушавшая; радуйся, образ терпения и смирения Собою явившая. Радуйся, сосуде исполненный благодати Духа Святаго; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Силою свыше была еси укрепляема, Мати Божия, егда услыша словеса старца Симеона, глаголюща: «Се, лежит Сей на падение и на востание многим во Израили, и в знамение пререкаемо, и Тебе же самой душу пройдет оружие, яко да открыются от многих сердец помышления», и скорбь велия пронзи сердце Богородицы, и возопи в горести Богу: Аллилуиа.
Имея тщание погубити Отроча посла Ирод избити вся дети сущия в Вифлееме и пределех его от двою лета и нижайше, по времени еже испыта от волхвов и се по повелению Божию, данному чрез Ангела во сне старцу Иосифу, бежа все святое семейство во Египет и пребысть тамо седмь лет до смерти Ирода. Тем же со умилением вопием Ти: Радуйся, всю тесноту странствия понесшая; радуйся, яко все идоли па-доша в стране Египетской, не возмогше терпети крепости Сына Твоего.
Радуйся, с нечестивыми язычники седмь лет пребывшая; радуйся, с Предвечным Младенцем-Отроком и со Своим Обручником в Назарет пришедшая. Радуйся, со старцем Иосифом древоделом в нищете жившая; радуйся, все время Свое в трудах проводившая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Буря скорби обдержа Пречистую Матерь, егда возвращающимся има из Иерусалима не обретоша в пути Отрока Иисуса. Сего ради возвращшеся взыскающе Его, и бысть по триех днех обретоша Его в церкви, седяща посреде учителей и послушающа их и вопрошающа их. И рече к Нему Мати Его: Чадо, что сотвори нама тако? Се отец Твой и Аз боляще искахом Тебе? И рече к нима: что яко искаста Мене, не веста ли яко в тех, яже Отца Моего суть достоит быти Ми; и Мати Его соблюдаше вся глаголы сия в сердце Своем, вопиющи Богу: Аллилуиа.
Услыша Мати Божия, яко Иисус прохождаше всю Галилею, уча на сонмищах их, проповедаяй Евангелие Царствия и исцеляя всяк недуг и всяку язву в людех, и изыде слух по всей Сирии и приведоша к Нему болящия различными недузи и страстьми одержимыя и бесами, и расслабленныя и исцеляше их. Ты же, Мати Божия, ведущи проро-чества, скорбела сердцем, познавая, яко вскоре приидет час, егда Сын Твой принесет Себе в жертву за грехи мира. Темже ублажаем Тя, многострадальная Мати Божия, вопиюще: Радуйся, Сына Своего на служение народу иудейскому отдавшая; радуйся, скорбная сердцем, но покорная воле Божией. Радуйся, мир от потопа греховнаго спасшая; радуйся, главу древнего змия стершая. Радуйся, Себе в жертву живу Богу принесшая; радуйся, Господь бо с Тобою, Благословенная. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Божие Царство на земли проповедуя, обличаше Иисус гордость фарисей, мнивших себя праведными быти. Тии же, слушая притчи Его, разумеша, яко о них глаголет, и искаша яти Его, но убояшася народа, понеже яко пророка Его имеяху; сие все ведая, скорбяше Богородица о Сыне возлюбленном, страшася, да не убьют Его, в горести вопиюще: Аллилуиа.
Видевше нецыи от иудеев воскресение Лазаря, идоша к фарисеем и рекоша им, яже сотвори Иисус, и рече Каиафа, архиерей сый лету тому: «Уне есть нам, да един человек умрет за люди, а не весь язык погибнет», от того дня совещашася, да убиют Его; мы же вопием Тебе, Пречистая: Радуйся, Спасителя мира рождшая; радуйся, спасения нашего главизна. Радуйся, от рождения Матерью Спасу нашему предызбранная; радуйся, Мати Божия, обреченная на страдание. Радуйся, Благословенная, Царицею Небесною соделавшаяся; радуйся, выну за нас молящаяся. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Прежде проповедник слова Божия, послежде предатель — Иуда Искариотский, един от обоюнадесяти апостолов, иде ко архиереом предати Учителя своего; они же слышавше, обрадовашася зело и обещаша ему сребреники дати; Ты же, Мати Божия, скорбящи о Сыне Своем возлюбленном, вопияла горце Богу: Аллилуиа.
Возсия последняя вечеря учеником Христовым, на ней же Учитель умы нози има, образ смирения тем показуя, и рече им: «Един от вас предаст Мя, ядый со Мною». Мы же, горю Матери Божией сострадая, вопием Ей: Радуйся, Мати Божия, мукой сердечной истомленная; радуйся, вся претерпевшая во юдоли сей многоскорбней. Радуйся, в молитве успокоение находившая; радуйся, всех скорбящих радосте. Радуйся, утоление наших печалей; радуйся, из тины греховныя нас спасающая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Хотяй явити любовь Свою к роду человеческому Господь Иисус Христос на Тайной Вечери, благословив и преломив хлеб, даде Своим учеником и апостолом, рек: «Приимите, ядите, сие есть Тело Мое», и прием чашу и хвалу воздав, даде им, глаголя: «Пиите от нея вси, сия есть Кровь Моя Новаго Завета, яже за многия изливаемая во оставление грехов». Благодаряще милостиваго Бога за милосердие Его к нам неизреченное, поем Ему: Аллилуиа.
Новое знамение милости Своей яви Господь ученикам Своим, егда обеща послати им Утешителя Духа Истины, Иже от Отца исходит и будет свидетельствовать о Нем. Тебе же, Матери Божией, дважды освященной Святым Духом, вопием: Радуйся, Духа Святаго обита-лище; радуйся, чертоже всесветлый. Радуйся, пространное селение Бога Слова; радуйся, бисер Божественный произведшая. Радуйся, Рождеством Твоим райския двери нам отверзающая; радуйся, знамение милости Божией Собою нам явившая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Странно и прискорбно нам слышати, яко лобзанием предаде Учителя своего и Господа Иуда Искариотский, спира же и тысячник и слуги иудейския яша Иисуса и связаша Его, и ведоша к перво-священнику Анне перве, посем же к Каиафе архиереови. Мати же Божия, смертнаго совета Сына Своего возлюбленнаго ожидая, вопияла Богу. Аллилуиа.
Все иудеи ведоша Иисуса от Каиафы в претор к Пилату, глаголюще Его злодеем быти. Пилат же, вопросив Его, глагола им, яко ни единая вины обретает в Нем; мы же вопием Ти: Радуйся, сердце, горем истерзанное, имевшая; радуйся, слезы о Сыне Своем проливавшая. Радуйся, все претерпевшая без ропота, яко раба Господня; радуйся, стенящая и рыдающая. Радуйся, Царице небеси и земли, приемлющая молитвы раб Своих; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Вси роди блажат Тя, честнейшую херувим и славнейшую без сравнения серафим, Владычицу и Матерь Избавителя нашего, Рождеством Своим радость всему миру принесшую, послежде скорбь велию имевшую, видящи Сына Своего возлюбленнаго на поругание и биение смерть преданнаго, мы же умиленное пение приносим Ти, Пречис-тая, поюще Всемогущему Богу: Аллилуиа.
Витии многовещанные не возмогут изрещи всех страданий Тобою перенесенных, Спасе наш, егда воины сплетше венец из терния на главу Твою и в ризу багряну облекоша, глаголаху: «Радуйся, Царю Иудейский» и бияху Тя по ланитам. Мы же, Мати Божия, страдания Твоя познавая, вопием Ти: Радуйся, Его же млеком Своим питала еси, терзаемаго видевшая; радуйся, багряницею и терновным венцем одеяннаго зревшая. Радуйся, страданием Его спострадавшая; радуйся, всеми учениками Его оставленнаго видевшая. Радуйся, неправедными судиями Его осужденнаго зревшая; радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Спасти хотя Иисуса, рече Пилат иудеом: «Есть обычай нам, да единаго вам отпущу, хощете ли убо отпущу вам Царя Иудейскаго?» Вси же возопиша, глаголюще: «Не Его, но Варраву!» Воспевая милосердие Божие, отдавшаго Сына Своего Единороднаго на крестную смерть, да искупит ны от вечныя смерти, вопием Ему: Аллилуиа.
Стена и ограждение буди нам, Владычице, изнемогающим от скорби и болезней. Ты бо и Сама страдала еси, слышащи иудеев вопиющих: «Распни Его». Ныне же услыши нас, вопиющих Ти: Радуйся, Мати милосердия; отъемлющая всяку слезу от люте страждущих; радуйся, слезу умиления нам подающая. Радуйся, погибающих грешников спасающая; радуйся, предстательство христиан непостыдное. Радуйся, от страстей нас избавляющая; радуйся, сердцу сокрушенному отраду подающая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Пение всеумиленное приносим Спасителю мира, на вольное страдание шедше и Крест Свой несшу на Голгофу пропяти Его; стояху при Кресте Иисусове Мати Его, Мария Клеопова и Мария Магдалина. Иисус же, видев Матерь и ученика стояща, его же любляше, глагола Матери Своей: «Жено, се сын Твой!» потом глагола ученику: «Се Мати твоя!» И от того часа поят Ю ученик восвояси. Ты, Мати Божия, видя на Кресте Сына и Господа Своего терзающися, вопияла горце Богу: Аллилуиа.
Свете Мой, Боже превечный и Творче всех тварей, Господи, како терпиши страсти на Кресте? — Чистая Дева плачущи глаголаше о страннем Твоем Рождестве: «Сыне Мой, паче всех матерей возвеличена бых Аз, но, увы “Мне, ныне Тя видящи распята распаляюся утробою»; мы же слези проливаем, Тебе внимающе, вопием Ти: Радуйся, радости и веселия лишенная; радуйся, вольная страдания Сына Своего на Кресте видевшая. Радуйся, Чадо Свое возлюбленное уязвленным зревшая; радуйся, Агница, зрящи Чадо Свое, яко Агнца, на заколение ведома. Радуйся, Избавителя язв душевных и телесных язвами покрытаго видевшая; радуйся, Сына Своего воскресшаго из мертвых зревшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Благодать подаждь нам, Спасе Всемилостивый, на Кресте Дух Свой испустивый и согрешений наших рукописание раздравый. «Се, Свет Мой благий, Бог Мой угасе на Кресте», — Дева стеняще глаголаше. «Потщися, Иосифе, к Пилату приступити и испроси сняти с древа Учителя Твоего. Уязвленнаго Тя видевше без славы нага на древе, Чадо Мое, душу Мою пройде оружие по проречению праведнаго Симеона», — провиде Мати Божия, вопиющи: Аллилуиа.
Поюще милосердие Твое, Человеколюбче, покланяемся богатству милости Твоея, Владыко. «Создание Твое спасти хотя, смерть подъял еси», — рече Пречистая, но воскресением Твоим, Спасе, помилуй всех нас, мы же Пречистей Матери Твоей со умилением зовем: Радуйся, мертва зряще бездыханна преблагаго Господа; радуйся, лобзавшая тело Сына Своего возлюбленнаго. Радуйся, Света Своего нага и уязвленнаго мертвеца зрела еси; радуйся, Света Своего гробу предавшая. Радуйся, плащаницею новою Тело Его обвившая; радуйся, воскресшим Его видевшая. Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
О Всепетая Мати, изнемогавшая от скорби у Креста Сына Своего и Бога, внемли воздыханием и слезам нашим и избави от скорби, болезней и вечныя смерти всех, уповающих на неизреченное Твое милосердие и вопиющих Богу: Аллилуиа.
(Этот кондак читается трижды. Затем икос 1 и кондак 1,)
Также читайте у нас на сайте:
Иконы Божьей Матери – Информация о видах иконописи, описания большинства икон Божией Матери.
Жития Святых – Раздел посвященный Житиям Православных Святых.
Начинающему христианину – Информация для тех, кто недавно пришел к Православной Церкви. Наставления в духовной жизни, базовая информация о храме и т.д.
Литература – Собрание некоторой Православной литературы.
Православие и оккультизм – Взгляд Православия на гадания, экстрасенсорику, сглаз , порчу , йогу и подобные “духовные” практики.
http://pravkurs.ru/ – Православный интернет курс дистанционного обучения. Рекомендуем пройти этот курс всем начинающим Православным Христианам. Обучение через интернет проходит два раза в год, запишитесь на следующие курсы сегодня
Первое Православное радио в ФМ диапозоне!
Можете слушать в автомобиле, на даче, везде где у вас нет доступа к Православной литературе или другим материалам.