Иеросхимонах сампсон сиверс молитва

Все о религии и вере - "иеросхимонах сампсон сиверс молитва" с подробным описанием и фотографиями.

Иеросхимонах сампсон сиверс молитва

Старец Иеросхимонах Сампсон (Граф Сиверс) 1898-1979

Его расстреливали, пытали, сажали в тюрьмы и лагеря.

Он был духовником советских академиков И.П. Павлова, В.А. Филатова, А.П. Карпинского. Судьба и подвиг графа Сиверса, ставшего старцем иеросхимонахом Сампсоном,

Перед кончиной Старец пророческие говорил слова своим духовным чадам:

"Жить осталось совсем немного, не теряйте время на пустое, торопитесь жить для Бога.

Россия останется маленькой – времен Царя Иоанна Грозного, а граница пройдет по Печерам".

Явленная преподобным Серафимом Саровским иеросхимонаху Сампсону:

Всемилостивая Владычице моя, Пресвятая Госпоже, Всепречистая Дево, Богородице Марие, Мати Божия, Несумненная и единственная моя Надежда, не гнушайся мене, не отвергай мене, не остави мене, не отступи от мене; заступись, попроси, услыши; виждь, Госпоже, помози, прости, прости, Пречистая!

Иеросхимонах сампсон сиверс молитва

  • Город
  • Контакты

Новые участники

Дни рождения

Именинники

Старец Сампсон

Старец иеросхимонах Сампсон (Сиверс) – один из ярчайших духовных светил второй половины XX века. Многими дарами Господь наградил батюшку Сампсона: стяжал он дух прозорливости, духовной мудрости, любви. Судьба и подвиг графа Сиверса, ставшего старцем иеросхимонахом Сампсоном, уникальна. Его расстреливали, сажали в тюрьмы и лагеря, пытали. Он был духовником светских академиков Павлова, Филатова, Карпинского Избранный милостью Божией, воспитанный в духе молитвы и чистоты, призванный к служению Матери Церкви и народу православному старец Сампсон до последнего своего вздоха был верен своему предназначению.

. Мы все живем в праздности. А праздность – это есть бесконечная степень нарушения состояния хождения в присутствии Божием. Мы настолько выключаемся на свои страсти, привычки и обычную жизнь, что забываем о хождении в присутствии Божием. А вот пришел конец, время дать отчет – и вот тяжко и больно, и страшно. По моему, у всех это так! Одни занимаются отдыхом, другие занимаются каким-нибудь увлечением и теряют чувство «быть в себе». Вы заметьте, что когда мы молимся, мы не всегда молимся от всего своего сознания, хотя часто и от ума. Как преподобные молились; они молились от сердца, через ум, всем своим сознанием, всем своим присутствием. Как мы говорим обычно, «со всей серьезностью».

Как преподобный Серафим Саровский рассказывает. Как бы вне тела бывает: плачущим и рыдающим, а потом – торжествующим и ликующим, благодарящим. Одно за другим последует обязательно.

Вот это – самое сладкое, что есть на земле, вот это состояние христианское, оно как раз и есть причина радости на земле, единственной радости, и осмысленное бытие на земле.

Вы никогда не спрашивали себя: почему я сегодня не могу молиться, восстав от сна. Голова отдохнула, кости отдохнули, ничего не болит. А почему же не хочется молиться, почему трудно мне молиться, неужели матушка-лень во мне еще сидит после 7 часов сна и больше. Конечно, надо искать причину в чем-то другом. Тут лень не при чем. Это значит, укоризны совести от нечистого сердца, от которого исходят вся злая. Значит, надо скорее сесть за стол, взять карандаш и бумажку, и вспомнить, что же такое было, что я сказал плохого вчера, днем или вечером ли, что я подумал плохого? Или что мне хочется плохого? Что меня лишает способности и права молиться? Не забудете, да? Способности и права молиться, да?

Бывает так, что мы способны, но мы не имеем права.

Мы кого-то не хотим простить, и не можем простить, и не пытаемся простить, да?

Батюшка, что же, в это время не надо молиться, если мы способны, но не имеем права?

– Нет, запиши это на исповедь. Тем, что ты записала это на записке духовнику, ты пишешь Богу, ты уже начинаешь иметь право молиться. Это таинство начинает совершаться. Во-первых, ты фиксируешь свое раскаяние, свое самоосуждение, да? Свое намерение принести Богу покаяние, да? Свое намерение обесславить себя перед человеком и этим получить прощение, да? Ты фиксируешь свое намерение проклясть грех, что ты пишешь. И ты начинаешь уже не читать, а уже молиться, оплакивать покаянно, подтверждая именно свою запись. Это психология Богообщения.

А если мы знаем, что мы человека обидели или огорчили, и вспомнили и знаем, что, вероятно, он молиться не может, потому что он обижен, если он не спохватился и не нашел сил меня оправдать и извинить, значит, он не молится, да? Он помрачен, да? Он сегодня не христианин, да? Его покинул Ангел Хранитель, да? А виноват я.

Нет, никакие подвиги поста, милосердия, милостыни, литургии не помогут. Ты должен примириться с Богом, осознать грех, иметь намерение и поспешить при первом удобном случае скорее-скорее попросить прощения. Это и есть христианство. Вот почему гордому человеку так трудно примириться с Богом, да? Потому что он не может сказать: «прости меня» такому же человеку, как он сам.

Это вся загвоздка наша – вот эта наша окаянная гордость. Самолюбие – это причина всем бедам, от него зависит вечная жизнь и вечное спасение. Почему Святые Отцы говорят, что где нет смирения – нет спасения. Пусть он будет постник, пусть он будет какой-то молитвенник по-своему, да? Вычитывать будет кафизмы, акафисты – не поможет! Он будет вериги носить, он будет спать на полу – не поможет! Это будет фанатизм.

И вот, на самом деле. Господь дал нам в Евангелии закон – Заповеди Блаженств, да? Там не указано:

Постись, надевай вериги, корми вшей, не купайся, не снимай белье, мойся в год раз: там этого не указано нигде: зажигай лампадки, свечи, – нет такого.

«Блажени милостивии, блажени чистии сердцем, блажени нищии духом, да? «Блажени чистии сердцем» – это особенно замечательно. Оно обнимает и первую, и вторую, и третью Заповеди. чистота, между прочим, и «блажени нищии. » Это не есть чистота плотская только, нет, это чистота сердца!

Имеешь – право молиться, всех любишь? Всем простил? Это чистое сердце. А если он лукавый, лукавое сердце, значит, ни в коем случае он не сможет молиться, он враг Богу, а друг бесу.

Батюшка, а если человек уверен, что он любит, хотя, если по поступкам посмотреть, он вообще никого не любит?

– Ему кажется от своего себялюбия, от своей гордости, от своего большого «я» о себе.

А как психологически? Вот он уверен, что он людей любит.

Видишь, в чем дело, очень простая вещь – у такого человека не бывает жертвенности.

– Как я только что сказал, проверить это можно только жертвенностью.

– По делам, по делам нашего сердца, а не по делам акта.

Покажи дела, а не настроение.

. Помню: вижу преподобного Серафима Саровского. Он входит в балахончике ко мне (во сне), нагибается надо мной, а я сижу или лежу, не помню, и читает мне медленно молитву – «Всемилостивую». И я ощущаю на лбу его слезы. Утром я вскочил и записал эту молитву:

Всемилостивая Владычице моя,

Пресвятая Госпоже, Всепречистая Дево,

Богородице Марие, Мати Божия,

Несумненная и единственная моя Надежда,

Не гнушайся мене, не отвергай мене,

Не остави мене; заступись, попроси,

Услыши; виждь. Госпоже, помози

Через три часа я был арестован. Эта «Всемилостивая», она меня сопровождала и оберегала восемнадцать лет лагерей и всего прочего. Это была ненасытная пища для меня.

Иеросхимонах Сампсон (Сиверс)

Молитва Старца Сампсона, которую он давал читать своим духовным чадам после Святого Причащения – после чтения благодарственных молитв по молитвослову.

«Твоим Пречистым Телом, Твоей Пречистой Кровию, Иисусе, Спасе мой, Ты меня всего обнови: обнови сердце мое, обнови душу мою, обнови тело мое, обнови ум мой, обнови волю мою, обнови жизнь мою. Возьми от мене мое тяжкое бремя греховное. Исцели сердце мое. Умертви страсти моя. Научи меня молиться, научи меня каяться. Научи меня плакать, научи меня вопить Тебе. Смири сердце мое, смири ум мой, исцели гордыню мою. Даждь мне ныне положить начало благое. Прими мое покаяние, не остави мене, не отступи от мене. Даждь ми плач за грехи моя, даждь ми исповедовать грехи моя, не остави мене, не отступи от мене за грехи преступныя моя.

Помилуй меня по велицей милости Твоей. Пощади меня. Не отвергай меня. Даждь ми незлобие, даждь ми кротость, даждь ми целомудрие, даждь ми терпение, даждь ми послушание, даждь ми молчание, даждь ми беспрестанное самоосуждение и внимание над самим собой. Даждь ми пламенную, огненную, каменную, умно- ясную веру. Даждь ми возненавидеть грех, даждь ми оставить грех. Пригвозди меня страху Твоему, овей меня страхом Твоим, даждь ми любити Тя всем сердцем моим, всею мыслию моею, всем умом моим, всеми жилами моими прилепиться Тебе, Тебе жити, не себе, не греху. Сотвори со мною Твою милость. Во всем, во всем да будет воля Твоя. Аминь.

Даждь ми уши слышати Тя, даждь ми вкус вкусити Тя, даждь ми нози прийти к Тебе, даждь ми сердце боятися Тя, даждь ми сердце любити Тя. Возьми мое от мене и даждь ми творити волю Твою. Отыми ветхое и даждь ми новое, отыми сердце каменное и даждь ми сердце пламенное, Тебя любящее, Тебя умоляющее, Тебе плачущее, Тебе кающееся, Тебе воздыхающее, Тебя боящееся, Тебе живущее, не себе, не греху. Даждь ми сердце кроткое, смиренное, целомудренное, чистое, терпеливое, боящееся греха, ненавидящее грех.

Буди души моей пища и питие. Буди источник жаждущей души моей. Буди свет помраченного грехом ума моего, сердца моего. Буди отрада в скорби моей. Буди веселие в печали моей. Буди избавление противу страстей моих. Буди премудрость противу безумия моего. Буди смирение противу гордыни моей. Буди освящение противу нечистоты моей. Буди укрепление противу слабости моей. Буди сила противу немощи моей. Верую, помози моему неверию. Аминь.»

Удивительная по своей глубине смирения молитва старца Сампсона (Сиверса) – можно скачать

Пресвятая Госпоже, Всепречистая Дево,

Богородице Марие, Мати Божия,

Несумненная и единственная моя Надежда,

Не гнушайся мене, не отвергай мене,

Не остави мене, не отступи от мене;

Заступись, попроси, услыши; виждь.

Госпоже, помози, прости, прости. Пречистая!

Помилуй меня по велицей милости Твоей. Пощади меня. Не отвергай меня. Даждь ми незлобие, даждь ми кротость, даждь ми целомудрие, даждь ми терпение, даждь ми послушание, даждь ми молчание, даждь ми безпрестанное самоосуждение и внимание над самим собой.

Даждь ми уши слышати Тя, даждь ми вкус вкусити Тя, даждь ми нози приити к Тебе, даждь ми сердце боятися Тя, даждь ми сердце любити Тя. Возьми мое от мене и даждь ми творити волю Твою. Отыми ветхое и даждь ми новое, отыми сердце каменное и даждь ми сердце пламенное, Тебя любящее, Тебя умоляющее, Тебе плачущее, Тебе кающееся, Тебе воздыхающее, Тебе боящееся, Тебе живущее, ни себе, ни греху. Даждь ми сердце кроткое, смиренное, целомудренное, чистое, терпеливое, боящееся греха, ненавидящее грех.

Буди души моей пища и питие. Буди источник жаждущей душе моей. Буди свет помраченного грехом ума моего, сердца моего. Буди отрада в скорби моей. Буди веселие в печали моей. Буди избавление противу страстей моих. Буди премудрость противу безумия моего. Буди смирение противу гордыни моей. Буди освящение противу нечистоты моей. Буди укрепление противу слабости моей. Буди освящение противу немощи моей.

Православный акафист Сампсону

Всем живущим на земле Господь оказывает Свою помощь через молитвы Святым, которым Он дал святость. Одним из таких чудотворцев является святой с многострадальной судьбой — иеросхимонах Сампсон, старец, который стал для верующих христиан скорым помощником, наставником и врачом. Пройдя путь христианского подвига, этот благочестивый старец удостоился не только любви и почитания православного народа, но и был увековечен в молитвах и церковных акафистах Сампсону Сиверсу. Будучи истинным подвижником, молитвенником и чудотворцем, Божий избранник Сампсон в годы лихолетий после революции 1917 года понес подвиг мученичества за Христа. 18 лет он вынужден был страдать от репрессий, прибывая в тюрьмах, испытывая мытарства, гонения , унижения и травлю. Но будучи хранимым Господом, он сохранил чистоту Православия в своем многострадальном сердце, неся источник любви к православному народу всю свою жизнь. И сегодня, читая акафист странноприимцу Сампсону, православные христиане ощущают его присутствие среди них.

Христианский акафист святому Сампсону

Самые тяжелые испытания, которые терпел святой старец не сделали его душу черствой, а сердце злым. В акафисте многострадальному Сампсону просят Господа:» Отыми сердце каменное и даждь ми сердце пламенное», чтобы продолжать нести источник веры и люби к Всевышнему. В своих проповедях Сампсон говорил о том, что зло не имеет ничего общего с христианством, Бог есть любовь и пребывающий в любви прибывает в Боге. В наши дни к могиле святого пастыря — старца схимника нескончаемым потоком устремляются верующие не только России, но и Америки, Украины, Израиля. Эстонии и других стран.

В акафисте Сампсона верующие христиане видят огненную молитву старца перед Господом Вседержителем о каждом немощном и грешном. В православной индустрии много духовных трудов иеросхимонаха, которые печатаются на разных языках, а также удивительные свидетельства христиан о скорой помощи по его молитвам к Господу. На могиле святого происходят чудесные исцеления и в сегодняшние дни. Свидетельством особой любви к старцу стало около двухсот тысяч прошений о его канонизации. Старец Сампсон увековечен в памяти христианского народа как один из ярчайших духовных светил ХХ столетия.

Текст акафиста Сампсону Сиверсу

Избранна тя от Господа врача благодатна и странноприимца милостива почитающее, и образу честному твоему любовию молитвенно ныне предстояще, ублажаем тя по достоянию преподобне отче наш Сампсоне. Ты же, яко имеяй дерзновение ко Господу, от всяких нас бед свободи, зовущих:

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Ангелом на небеси, непрестанно славящим Творца и Владыку всех Бога, уподобился еси на земли, богодохновенне Сампсоне, дивными бо делы добрыми твоими и труды многими прославил еси Отца, Иже есть на небесех, благость и милосердие неизреченное Того людем являя. Ныне же в небесных селениих славы водворяяся, не забуди нас, любовию тебе зовущих:

Радуйся, преизрядный ангелов подражателю;

Радуйся, благий и верный Царя славы служителю.

Радуйся, достойный избранниче Божий;

Радуйся, слуго милосердия Отча.

Радуйся, священная главо, богомудрием просвещенная;

Радуйся, недоуменная высото в молитвах непрестанных терпения.

Радуйся, благое иго Христово на рамена твоя вземый;

Радуйся, в радость Господа твоего вшедый и венец нетленный от Него приемый.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Видяще веры очима, яко богоподражательнаго ради жития твоего во обители преподобных, идеже пребывает свет незаходимый, вселился еси и прославленным от Бога достойно сопричелся еси, да наследник вечнаго Царствия Христова будеши, вопием тако изволившему о тебе Господу: Аллилуиа.

Разум в добродетели явил еси, богомудре Сампсоне, в разуме же воздержание, в воздержании же терпение, в терпении же благочестие, в благочестии же братолюбие: всем же сим начаток пламень веры в тебе бысть. Темже от начала восхваляем добродетельное житие твое и течение, преподобне, и ублажаем тя сице:

Радуйся, ветхаго Рима славнаго преизящное прозябение;

Радуйся, родителей честных и великородных отрасль благородная.

Радуйся, от юности твоея веры и благочестия усердный ревнителю;

Радуйся, лествицы добродетелей духовных внутрь тебе мудрый строителю.

Радуйся, во учениих человеческий мудрости изощренный;

Радуйся, служения ради нищим врачевскую мудрость восприемый.

Радуйся, Господа Христа измлада рабе искренний;

Радуйся, Его ради всех отщетивыйся.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Силою Вышняго осеняем, в вере, надежде, любви и разуме благодатно возрастал еси, преблаженне, ко учением человеческим Божественных Писаний разумение приложил еси и, человеческое врачевания искусство разумев, благодатную силу целительну от Господа добродетельми твоими стяжал еси, со дерзновением Ему предстоя и верою и любовию всегда вопия: Аллилуиа.

Имея ревность многу о Господе, да послужишь Ему всем сердцем и всею жизнию твоею, отверглся еси себе, дивный подвижниче Сампсоне, и имения оставль и взем крест твой, последовал еси Христу; преставльшим бо ся родителем твоим и стяжания многа оставльшим, богатство тленное расточил еси нищим и, рабом твоим свободу даровав, явился еси яко странник. Сего ради умильно зовем ти:

Радуйся, Евангельскому словеси последовавый;

Радуйся, подобающая тебе творити не закоснивый.

Радуйся, в жизни земней единаго Христа всем сердцем возлюбивый;

Радуйся, Того единаго всем разумением взыскавый.

Радуйся, любве ради Его привременная в мыслех твоих во уметы вменивый;

Радуйся, Его ради красная мира презревый.

Радуйся, скорогиблющая богатства на негиблющая и вечная пременивый;

Радуйся, на небеси, а не на земли сокровище сердцу твоему обретый.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Бурею помыслов стяжательных смущаем юноша, якоже рече Евангелие, егда услыша глагол Господень: «Иди, продаждь имение твое и даждь нищим и гряди вслед Мене», отъиде скорбя. Ты же, отче, радостно по благому глаголу Христову сотворил еси и, уз богатства отрешився, единою одеждею прикровен и вервием о чреслех препоясан, реченное совершенство стяжал еси, да, ничимже запинаем, вопиеши Богу: Аллилуиа.

Слыша глас Господа, тя в дусе зовуща, богоносне отче наш Сампсоне, ветхий Рим оставль, в пустыню вселился еси, якоже Илия древле, да, на высоту добродетели восшед, послужиши верующим в Новом Риме, Константина Царя Граде, в немже храмину обрет, в той вселился еси, странныя и нищия упокоевая, немощныя приемля, всякое удовление тем Христа ради творя и исцеления недужным скоро подавая. Мы же, ведуще сия, восхваляем тя тако:

Радуйся, крине пустынный, от Бога во град велий восхищенный, да сей тобою украсиши;

Радуйся, Константиню граду красоту милосердия твоего наипаче явивый, да прославится в нем вера святая.

Радуйся, Христа алчуща тамо напитавый и жаждуща напоивый;

Радуйся, Сего странна приемый и нага одеявый.

Радуйся, Сего больна посетивый и не имущу, где главы подклонити, виталище бывый;

Радуйся, Господу сия сотворивый, понеже братиям Его меньшим сия сотворил еси.

Радуйся, преблаженне, в нищих, больных и странных Самому Христу послуживый;

Радуйся, блаженный Его глас имеяй услышати: «Прииди, благословенный Отца Моего, и наследуй уготованное ти Царство».

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Божественную чудотворения силу покрывал еси, преподобне, образом человеческаго врачевания, великаго ради твоего смирения, да не будеши, яко чудотворец, славим и почитаем от человек. Обаче не может светильник на свещнице укрытися, ниже град верху горы стоя. Сего ради, узрев Божию силу, тобою целения творящу, патриарх тя радостно во пресвитера рукоположи, да в сонме иереев вопиеши Богу: Аллилуиа.

Видя себе в недуг неисцельный впадша, Иустиниан царь многи врачи искуснейшия призва: не возмогшим же им уврачевати его, возопи со слезами к Богу, прося прилежно исцеления. Темже убо, умилосердився, Господь в видении нощнем показа ему тя, отче, яко врача благодатна, могуща его исцелити; и призвав тя теплый верою царь, умильно лобыза и со слезами моли, да тобою исцелеет, и посем здрав бысть. Сие ведуще, зовем ти, преподобне:

Радуйся, рабе Царя Вышняго, земному царю посланниче Его благопоспешный;

Радуйся, врачу всеизрядный, недуг царя болящаго благодатию врачующею чудно исцеливый.

Радуйся, утешителю скорбным, исполняяй радости к тебе притекающия;

Радуйся, радосте верных, веселие о Господе царю и людем его целением сотворивый.

Радуйся, безсребренниче дивный, богатых тебе даров царских, злата и сребра отрекийся;

Радуйся, странноприимче милосердный, к созиданию странноприимницы и врачебницы сердце царево подвигнувый.

Радуйся, строителю чудный, не имея злата и сребра, обитель преудобренную больным и бедным создавый;

Радуйся, нищия возлюбивый и во обители твоей тем даже до конца наипаче послуживый.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Проповедует память твою, святе Сампсоне, честная Церковь, яко старости добрыя в трудех странноприимства и врачевания достигл еси, при скончании же жития твоего чужд был еси страха смертнаго, но светел лицем явился еси, егда разлучашеся душа блаженная твоя от телесе, и радуяся преставился еси Господу, да пребудеши всегда с Ним, купно со Ангельскими лики вопия: Аллилуиа.

Возсия благодатная любы твоя к нищим и странным в земнем житии твоем, отче Сампсоне, еяже ради создана бысть странноприимница и врачебница твоя, но и по скончании земнаго жития твоего не оскудеша страннолюбная попечения твоя: оградил бо еси дивным явлением твоим странноприимную обитель от запаления огненнаго. Сего ради дивящеся, благоговейно ти глаголем:

Радуйся, в жизни твоей странноприимче благодатный;

Радуйся, и по преставлении твоем покровителю странным благонадежный.

Радуйся, в земнем житии нищим прибежище и избавление;

Радуйся, в небеснем водворении достоянию твоему помощь и заступление.

Радуйся, обитель твою, огнем бурным обложену, с небесе посетивый;

Радуйся, пламени запретивый и от дому твоего инуду его устремивый.

Радуйся, яко твоими молитвами дождь велий пролияся и пламень угасися;

Радуйся, яко тобою пристанище странным и больным от сожжения спасеся.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Хотя человеколюбец Господь явити в тебе, отче, неизреченное о людех милосердие, показа тя и по успении твоем целителя всеизрядна: Феодориту бо славну, люте страждущу, во сне явлься, целение сотворил еси, такожде и болярину Льву, неисцельне недуговавшу, купно со святыми врачи Космою и Дамианом исцеление возвестил еси, и здрав бысть. Темже подвигл еси благородныя и славныя купно с нищими и убогими благодарне вопияти Богу: Аллилуиа.

Новый по отшествии твоем явися источник исцелений от тебе, чудотворче Сампсоне, во храме плотскаго и духовнаго южика твоего, мученика Мокиа, идеже положенный гроб твой начат источати целебное миро, имже всякими недуги болящии, с верою помазующеся, здравие получаху и прославляху тя сице:

Радуйся, глубино смиренномудрия, от Бога превознесенная;

Радуйся, по успении твоем чудесы многими прославленный.

Радуйся, реко чудоточная силы цельбоносныя;

Радуйся, яко прослави Бог гроб твой целении дивными.

Радуйся, высокороднаго Льва, разслаблена суща, миром гроба твоего укрепивый;

Радуйся, к вящшему попечению о странноприимнице твоей, во еже не оскудети ей, того воодушевивый.

Радуйся, помазанием мира от честнаго гроба твоего Георгиа раба от труда воднаго свободивый;

Радуйся, изобилуяй чудесы толикими, яко не достанет нам времене повествовати о них.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Страннолюбныя подвиги твоя почитяюще и от тебе сотворенным чудесем дивящеся, благоговейнии людие ин дом и врачебниду близ создаша, странноприимную же обитель твою, идеже подвизался еси, умолиша патриарха в храм освятити, да в нем прославят чудеса твоя и милосердие и в пениих церковных воспоют Богу: Аллилуиа.

Всею мыслию у Господа водворялся и зрением нетленныя славы Его наслаждаяся, не небрегл еси, отче, о тесноте и обидех, яже прияша от домоправителей нерадивых страннии и больнии во обители твоей, и скорым заступленном оградил еси их. Темже и мы молим тя, преподобне, от злобы человеческия и от обиды творящих огради нас немощных твоим предстательством, да любовию вопием ти сице:

Радуйся, под кров твой всельшимся покрове небесный;

Радуйся, обидимым заступниче скорый.

Радуйся, обидящих наказателю неподкупный;

Радуйся, Энесиа строителя, суща нерадива и леностна, вразумивый.

Радуйся, недугом и немотою того поразивый, да ко спасению его приведеши;

Радуйся, прощением твоим сего добре исправивый.

Радуйся, яко Евстратиа строителя, о больных и странных твоих нерадяща, яже подобаша ему творити, научил еси;

Радуйся, яко гневным явлением твоим и целением недуга его к доброму служению сего подвигл еси.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Всякий человеческаго естества чин: царие и раби, нищии же и богатии, худороднии и высокороднии, почитаху тя, преподобне, во граде и царстве равноапостольнаго царя Константина, отнюдуже возсия во отечестве нашем святая вера православная, с неюже купно слава и память твоя, и поклонишася тебе, отче, во стране нашей чтущии тя новии сынове и дщери от убогих и даже до царей, по вере вопиюще Богу: Аллилуиа.

Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити силы, тобою бывшия во отечестве нашем, поборания же и заступления, яже явил еси воинству и народу нашему во дни, в няже творяху память честную твою. Темже припадающе молимся тебе, преподобне: буди всегда заступник и поборник наш противу супостатов, соблюдая в мире и безмятежии Церковь святую нашу и осеняя молитвами твоими верныя, сице зовущия:

Радуйся, землю Российскую, ко Христу пришедшую, возлюбивый;

Радуйся, добропобедный во обстояниих поборник тоя бывый.

Радуйся, воинов наших силу многажды на сопротивныя укрепивый;

Радуйся, тем, яко верным, победы на мятежныя даровавый.

Радуйся, христолюбиваго князя Всеволода мышцу крепку на супостаты сотворивый;

Радуйся, непокоривыя и клятвопреступныя, аще и единоверныя, враги его поражением вразумивый.

Радуйся, люди со князем благоверным, молившияся тебе и Богородице Деве, услышавый;

Радуйся, в день памяти твоея радость тем победою на враги и пресечением междоусобныя брани сотворивый.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Спасти хотя от отчаяния и пагубы верою притекающия к тебе и помощи твоея просящия, приклонял еси им милосердие Всеблагаго Владыки; темже восхваляти тя и почитати, яко заступника в бедах и покровителя страны нашея, издревле научил еси отцы наша, да воспевают даровавшему нам тя, яко молитвенника и скоропослушника, Богу: Аллилуиа.

Стена крепкая был еси царству нашему, егда ополчишася на ны врази тьмочисленнии, да силу нашу сокрушат и игу своему тяжкому покорят. Ты же, отче и заступниче наш Сампсоне, предстательством твоим пред единым сильным во бранех Господом благовернаго царя нашего Петра укрепил еси и победу на враги велию на поли Полтавстем даровал еси. Сего ради благодарно и со умилением вопием ти:

Радуйся, от покорения и рабства страну нашу оградивый;

Радуйся, врагов наших силу предстательством твоим за ны сокрушивый.

Радуйся, царя нашего победителя славна сотворивый;

Радуйся, сего во брани неврежденна сохранивый.

Радуйся, славу страны нашея православныя утвердивый;

Радуйся, дерзновенную гордыню возставшаго на ны иноплеменнаго воителя низложивый.

Радуйся, рог племене нашего посреде народов победно вознесый;

Радуйся, поборниче за ны, хвало и славо наша.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Пение всеумиленное приносяще ти, преподобне, яко заступнику скорому, защитнику крепкому, предстателю непостыдному, благодателю милосердному, научаемся житием твоим многотрудным, чудесы преестественными, предстательствы дерзновенными, воспевати дивному во святых Своих Богу: Аллилуиа.

Светозарное светило возшед древле на востоце, возсиял еси, яко солнце благодатное Российския земли, мрак бо уныния и скорбей отгоняеши, просвещая упованием сердца твоея помощи во обстоянии просящих и согревая теплотою благости твоея охладевающия души колеблемых ветром неверия. Сего ради сынове Российстии вопиют ти сице:

Радуйся, яко тя славят Российстии собори;

Радуйся, яко тя превозносит Полтавская земля.

Радуйся, град наш стольный победою Петра утвердивый;

Радуйся, волею тя чтущаго царя храм тебе в нем водрузивый.

Радуйся, яко во храме твоем людие вернии благоговейно лику твоему покланяются;

Радуйся, яко не всуе слезы умиления, скорбей же и болезней пред иконою твоею проливаются.

Радуйся, яко тобою бездомнии и сирыя пристанище себе и ныне обретают;

Радуйся, яко людие наши, богатии и убозии, отца своего тя любовию тепле именуют.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

Благодать и велию милость испроси нам с небесе, преподобне отче наш Сампсоне, и молися ко Господу, да хранит державу Российскую целу и тверду, Церковь святую Свою от неверия и отступства и ересей непреобориму, нас же, прибегающих к тебе с верою, да избавит от напастей и болезней, яко да воспоем благодеющему нам тобою Богу: Аллилуиа.

Поюще твое в Церкви православней, во отечестве же и стольнем граде нашем прославление, ублажаем тя, преподобне отче наш Сампсоне, зовуще: не остави твоим предстательством и помощию нас, сущих маловерных, немощных, малодушных же и скорбных, и укрепи нас на пути многотруднем в Царство Небесное, идеже со святыми блаженне водворяешися, да любовию от души вопием ти:

Радуйся, друже Христов, елика Христос заповеда сотворивый;

Радуйся, ближния, якоже и Христос верныя Своя, паче себе возлюбивый.

Радуйся, врачебнице благодатная безмездных болящим целений;

Радуйся, широто необъятная любве и в скорбех утешений.

Радуйся, отрадо сокровенная милостыни тайно творящим;

Радуйся, древо сеннолиственное в знои трудов сущим.

Радуйся, послушателю воздыханий тайных, благодеяния твоя невидимо творяй на земли;

Радуйся, яко знаем добрая дела твоя и прославляем Отца нашего, Иже есть на небесех.

Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.

О преподобне отче наш Сампсоне, предивный чудотворче и целителю, благостный утешителю, милостивый странноприимче и скорый заступниче! Приими сия малыя приносимыя тебе хвалы и, предстоя всегда Престолу Живоначальныя Троицы, молися о всех нас, чтущих память твою, яко да милосердие Божие неизреченное, спасающее верныя от бед в земнем житии и от гибели горькия в жизни вечней, излиется и на ны, поющия со упованием и верою Богу: Аллилуиа.

/Этот кондак читается 3 раза, затем икос №1 и кондак №1 /

Православная молитва преподобному Сампсону странноприимцу

О, предстателю наш пред Господем и теплый молитвенниче, преподобне отче Сампсоне! Зриши с небесе, яко погибаем во обстояниих и скорбех: прилагается бо посреде нас неверие ко отступству и разделению, оскудевает любы, умножаются же беззакония и соблазны, болезни и скорби множества бездомных, гладных и сирых. Откуду, отче, приимем силы, да устроим противу соблазнов мира, сохраним в сердцах наших любовь и веру Христову и упование православных и приложим попечение о больных и бедных, аще не ты заступиши нас твоим предстательством теплым, прося нам помощи от Бога в немощех наших? Сохрани убо молитвами твоими благомощие Христолюбиваго народа нашего, крепость страны Российския, мир и безмятежие Святыя Церкве, всех же нас огради и сохрани непоколебимы посреде неверных, поносящих веру нашу хулителей, огради от соблазнов, возбуди сердца имущих к милованию нищих, согреянию хладных, напитанию алчущих и призрению бездомных, утоли умножение скорбей и болезней, глада и прочих уязвляющих ны бед, даруй ослабу страждущим младенцам, ниспошли от Господа укрепление, утешение и отраду женам, в муках деторождения сущим, и всем, в тяжких работах, в больницах, заточениих и темницах унывающым, да вси прославим в Троице славимаго Бога Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Оценка 4.7 проголосовавших: 328
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here